Hayatı sorguladığı zamanlar oluyor mu?
Ben sorguluyorum hemde her dakika
Ben sorguluyorum hemde her dakika
Değerli KScan arkadaşım, böylesine güzel bir soru sorduğunuz için teşekkür ederim.
Hayatı her dakika olmasa bile bir çok an sorguladığım oldu.
Bu durum bizler için iyi bir davranış grubudur bence.
Ne yapıyorum?
Ne yapmalıyım?
Ne yapmamalıyım?
Bu ve bunlara benzer nice sorulara cevap arıyoruz aslında.
Bende birçok kez hayatı ve ölümü sorguladım. Aldığım cevap şuydu: Kendi çizgini bozma ve bir amacın var. O amaca doğru yürü ve onu gerçekleştir.
Biz, insanlar bu dünya yaşamında güzel ahlakımız ile var olmalıyız ve amacımıza da bu yoldan ilerlemeliyiz.
Saygılarımla...
Hayatı sorgulamam
Rabbimiz akıl fikir vermiş kullan diye
Rızık vermiş yararlan diye
Sağlık vermiş değerini bil diye
Daha ne isteyeyim :)
Teşekkür ederim EİG için :)
Eyvallah :)
Cevap
4Cevap
Selam, sorguluyorum ama bir cevap bulamıyorum sanırım. Hayatı zaten ciddiye almıyorum öylesine yaşıyorum.
Evet, tabiki de oluyor ama sonra düzene mecburen uymak zorundayız diyerek teselli buluyorum
Cevabı bulduğum ve bildiğim için her şey çok basit geliyor Hem de 28 yaşımdan beri
Zaman zaman sorguluyorum
Arada sırada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar