Uyurken annemin hakkımda konuştuğunu duydum, belli etmeli miyim?

Annem genel olarak erkek evlat sevgisiyle bütünleşmiş biri. Biz 3 kardeşiz. Ben ve 2 abim var. Beni sever gibi görünür ama aslında erkek evlatlarına hiç toz kondurmazdı küçüklükten beri. Az önce annemin en kıymet verdiği ortanca abim ve annem vardı içeride ben uyuya kalmışım. Tam uyanıyordum ki annemin sesini duydum 'şu iki bok bu evden gitseydi her ikiside kendilerine bok bulmuşlar zaten, sende hayırlısı ile askerliğine gider gelirsin yaşarız rahat' dedi. O kadar üzüldüm ki. Büyük abimle ben nişanlıyız. Bu geriye kalan en sevilen ortanca gece yatmaz gündüz akşam 6 da kalkar yer içer yatar ama aynı zamanda evin bütün parasını o yönlendirir. Evde büyük abimden bile daha çok reis gibi davranır. Annem ona bu yetkiyi verdi hep. Geçenlerde nişanlıma bile mesaj atmış bu eve gelmeden önce benden izin alacaksın, içeride oturacaksın başka yere gitmeyeceksin, en fazla bu evde 20 dakika kalacaksın sonra gideceksin misafir gibi yazmış. Gerçekten çok cinsler ama o son sözü duymam annemden beni çok üzdü. Demek ki daha çok konuşuyorlar ki ben sadece o cümleyi duydum..
Uyurken annemin hakkımda konuştuğunu duydum, belli etmeli miyim?
Cevapla