İşsizim diye sürekli laf yiyorum neden?

İşsizim diye sürekli laf yiyorum neden?
Arkadaşlar benim bir işim yok ailemin yanında yaşıyorum ama sürekli çevremden laf yiyorum ve buna arkadaşlarım da dahil bazen de çok çirkinleşiyorlar kalplerini kırmamak için susuyorum sürekli geliyorlar hayat sana güzel şöylesin böyle diyorlar veya dakika başı akıl veriyorlar insanların bu anlamsız baskıları ne ailem bana bukadar sorun etmezken çevrem olsun sürekli laf yiyorum herkes sürekli benim kötü olmamı istiyorlar çalışmıyorum diye bedavadan para geliyor felan sanıyorlar galiba artık herkesten nefret eder oldum keşke şu önyargı denen şey olmasa
İşsizim diye sürekli laf yiyorum neden?
Cevapla