Sizce asayiş jandarma ile evlenmek nasıldır? Komando değil asayiş?

Zor yanları ve iyi yanları neler? Herkes çok kötü diyor bu meslek için? Sonuçta jandarmalarla evlenen insanlar var. Bu kadar kötü olsa evlenirlermiydi
Sizce asayiş jandarma ile evlenmek nasıldır? Komando değil asayiş?
Cevapla