Memlekette kendini ona buna öptürmeyen, elletmeyen kız kaldı mı?

Arkadaşlar şöyle bir bakıyorumda gerçekten ahir zaman gelmiş. Herkes birini bulmuş cafe köşelerinde, ara sokaklarda, sahil kenarlarında yiyişiyor. Hayır bunların kaçtanesi ciddidir ki? Kaç tanesi öptüğüyle evleniyor? Evlenecek kız kalmamış memlekette. Kendimde onla bunla çıkıp o haltları yesem zoruma gitmez ama namus bu kadar basitleşti mi?
Memlekette kendini ona buna öptürmeyen, elletmeyen kız kaldı mı?
Cevapla