El şakasına tahammül seviyen nedir?

Şu şakaya maruz kalmayan var mı ya? 😂
Şu şakaya maruz kalmayan var mı ya? 😂
Merhaba,
El şakalarına karşı asla en ufak bir tahammülüm bile yok diyebilirim. :D Onu yapanı da, o seviyede karaktere sahip insanı da gelmişini geçmişini sorgularım :D Resmen bir daha karşıma çıkma senin ağzına sıçrarım diyecek kadar tehditkar olurum.
Beni buna zorlamayın 😂 Peki senin "El şakasına tahammül seviyen nedir?"


El şakasına tahammül seviyen nedir?
Cevapla