Güncellemeler
+1 yıl
Erkek evin efendisi ise geri kalanlar nedir insan sorguluyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ulen sizi evde kalmuşlar, bi kocanız olsa, bırak ayağı, iç-dış yıkarsınız🤣🤣🤣
El-toro sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Kim diyor nerenin reisiymiş
Devlet evin reisi erkektir diyor, feminist falansan bulaşmayalım abla
Sizin devlette yaşamadığına göre yorum yapmayayım. 41 yaşına gelip moruklaşmışsın derde bak
Ne kadar ayıp, şurda bir soru soruyoruz, çizgini niye bozuyorsun
Niye zoruna gitti yalan mı? Moruk insanın daha iyi dertleri olmalı
Ben senin seviyene inmeyeyim şimdi
Niye bozuldun amca
Yo çirkin konuşmaları sevmiyorum, insan gibi tartışmak yerine daha beni görmeden moruk diyosun, hakaret ediyorsun, karşımda bu sözleri söyleyecek cesarwtin yok, klavye delikanlısısın, o yüzden canım sıkılıyor ama kızmıyorum, ben herkese ederi kadar değer veririm
Laflara bak boomer resmen senin modan geçti amca.
Ben hiçbir zaman moda olmadım ki demode olayım)
Döneminden bahsetmiştim anlayamadın dimi amcacığım 🥺🥺
Benimle amca diyerek akrabalık ilişkisi kurmaya çalışoyosun farkındayım ama ailede iq seviyesinin alt limiti var, üzülerek.))))
Canım amcam nie öyle dedin 🥺🥺🥺
Canım derken baştan söliim amcalı yiğenli fantezilere sıcak bakmıyorum😉
Amca bu komiklikler alkışlı laf sokmalarda geride kaldı🥺 umarım moruklaşınca senin gibi boş bir insanımsı olmam
Çok ge, zaten boşsun
Geç olacaktı
Hahahahahahahahahagagaggaga
Onu da yanlış yazmış. Teknoloji ile geç tanışınca normal anlıyorum ben seni amıca
Yawrum sen daha kısa don giyerken ya da giymediğin için üşütmüşsün, ben micro işlemci programlıyordum, sen klavyeye bastığında giden ASCII kodun ne olduğunu hala bilmezken, nefesimi boşuna yoruyorum galiba, he he yaw he he
🤣🤣🤣
Alkış mı geldi, yine soktum galiba))))
Yılan gibiyim😋🤣🤣
Su iç iyi gelir üstüne
İzmir marşıyla yolluyoruz seni, neredendin sen
Dur vereyim alkışta üzülüp bir şey olmasın koca adam kalpten gitmesin 👏 👏
Bak koca dedin cümle içinde, subliminal mesaj mı veriyosun
Hahah iyi dalga geçtim seninle moruk sen de çok içerledin. Böyle aptal soruya böyle aptal cevapları göze Alman lazım ama bir yerde ciddiydim. Moruklaşmışsın o kadar kafanı düzgün işlere yor art Arda 6 yorum yazmışsın panik atak geçirme
He he
O benimkileri yıkasın
Olunca söylersin, ama baştan söyleme evde kalırsın
Ayak fetişim yok
Kocan var mı