Anneme nasıl söylerim? Büyük mesele var?

Babam çok sinirli. Kucuklugumdede hep öyleydi. Şimdi bazı şeyler üst üste geldi. öfkesi daha da çok arttı. En ufak şeye kızıyor.
Annenle ben alttan almaya çalışıyoruz.
Annem çok neşeli bir insandır, kızgın çatık kaşlı babamı güldürmek için hep bir uğraşır.
Ben Küçükken kalp amaliyatı geçirdi annem. Ciddi.
Ani üzüntülere gelemiyor.
Bir gün babamı googlede boşanma ile ilgili ayetlere baktığını gördüm. Geçmiş aramalardan.
Kaç ay geçti bunu öğreneli.
Ben yıkildim, kalbim ağrıdı, saçlarımda beyazlıklar olmaya başladı.
Hâlâ bitmiyor bu çile.
Anneme söylemek istiyorum. Anne babamı boşa diye. Ama ona bunu söyleyipte kafasına koyarsam çok uzulurse diye korkuyorum.
Ona bir şey olmasindan korkuyorum.
Çok, anlayamazsınız.. 😔
Söylemesem bu nereye kadar devam edecek.
Annem daha çok üzülüyor böyle. Hep içine atıyor.
O herşeye gülen kadının artık arada gulmedigini görüyorum. Içım parçalanıyor.
Anneme nasıl söylerim? Büyük mesele var?
Cevapla