Canlı derste rezil oldum çok utanıyorum ne yapmalıyım?

Ben üniversiteye gidiyorum ve evde tek yaşıyorum. Belki garip gelecek ama bu yüzden evde genellikle iç çamaşırlarım dolaşıyorum o şekilde çok rahat ediyorum. Genelde üstümde sütyen oluyor altıma bazen şort giyiyorum bazen sadece kilot giydiğim oluyor. Neyse, canlı derstede üstümde sadece iç çamaşırlarım vardı. Derslerde kamerayı ve mikrofonumu açmamaya dikkat eden bir insanım. Neyse hoca kameramı açmak istedi ve bende heyecandan olsa gerek yanlışlıkla "kamerayı aç" kısmına tıkladım. Sonra sınıftakiler ve hoca dahil herkes beni o şekilde gördü. Resmen rezillikti, hatta ekran görüntüsü alanlar oldu, gruplarında fotoğrafımı paylaşmışlar. Bütün üniversitenin diline düştüm anlayacağınız. Ne yapmalıyım sizce?
Canlı derste rezil oldum çok utanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla