Hangi yılda genç olup yaşamak isterdin?

2021 yılına girdik yeni, yıllar geçmiyor benim için gerçi geçsede bize kötü, yaşlanıyoruz çünkü, 21 yaşındayım şu an ve yaşadığım bu dönemdende geçmiştende memnun değilim ama tabikide bu dönem geçmişten her halukarda daha iyi çünkü eskiden cinayet , seri katiller, tecavüzcüler, savaşlar çok daha fazlaydı ama cahillik olduğu için kimse rapor etmiyor suçlunun yanına kalıyordu herşey.
Bundan 80 yıl önce 1940 yılıydı, çok fazla fark var sosyal medya , giyim, insanlar vs herşey bakımından , bundan 80 yıl sonra yani 2100 yılında ,1940 ile 2020 arasından daha çok farklı gelişmeler olacak çünkü teknoloji ilerledi ve ilerlemeye devam ettikçe , doğru orantı olarak ilerleme hızıda artıyor. 1940 tan bu yana 10 da 9 değişim olduysa, 2020 den 2100 e 10 da 15 değişim olacak , 15 niye dedin diye sorarsanız çünkü muhtemelen eskidende olduğu gibi bizim aklımıza gelmeyecek inanmadığımız şeyler çıkacak. 1940 yılında kim biliyordu instagram 'ı, resim filtrelerini , iphone x leri, drone ları, robotları ,50 katlı binaları!
2100 yılını veya daha ilerisini isterim
yaşadığım zamandan memnunum
geçmişi isterim (benim fikrince iğrenç bir seçim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hangi yılda genç olup yaşamak isterdin?
Cevapla