Kızlar çok güzelsiniz ya. Haksız mıyım?

Kızlar çok güzelsiniz ya. Sesiniz duymak bile çok güzel. Neden böylesiniz?
Not:İyi ki varsınız.
Güncellemeler
+1 yıl
Abazalıktan demiyorum. Yokluktan da değil. Yanlış anladınız. Burada size iltifat etmekten ne çıkarım olacak ki zaten?
Kızlar çok güzelsiniz ya. Haksız mıyım?
Cevapla