Aile & Toplum İstanbul mecidiyeköy nasıl bir yer bilgisi olan var mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Arkadaşlar bura hakkında bilgisi olan var mı?mecidiyeköy-şişli tarafları hakkında? İstanbul mecidiyeköy nasıl bir yer bilgisi olan var mı? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
yavuzzcan13 Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Mecidiyeköy, Şişli, Beyoğlu, Kadıköy, Beşiktaş. Buralar İstanbul'un en güzel yerleri 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Tamam o civarda işe gircem de merak ettim Yorumla
atomosman Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl İstanbul'un para kaynağı plazalr şehri iş dünyasının kalbi ama gençlerin gezip tozduğu olan üstü biryer bende İstanbul'dayım doğduğumdan beri iyi bilirim 0 12 Yorumla Soran +1 yıl O civarda bir yerde işe gircem de sosyallik açısından iyi mi yani Yorumla atomosman +1 yıl Soyallik açısından fevkalade bir yer Yorumla Soran +1 yıl Mecidiyeköyde var dimi oturulcak gezilcek yerler şişlide ya da Yorumla atomosman +1 yıl Soyallik açısından fevkalade bir yer sisli gece hayatı için fevkalde bir semt Yorumla Soran +1 yıl Kapalıyım ya gece hayatı felan düşünmedim hiç😂 Yorumla atomosman +1 yıl İstanbul insanı ne hallere sokar bir bilsen Yorumla atomosman +1 yıl Dm gel Yorumla Soran +1 yıl İstanbul'da yaşıyorum da oraları bilmiyordum Yorumla atomosman +1 yıl Yaa burası İstanbul her an her saniye ne olcagi belli olmaz Yorumla Soran +1 yıl Orası öyle ama zorla gece hayatına gircek değilim Yorumla atomosman +1 yıl Sendegil çevre hep Yorumla atomosman +1 yıl Evlenek ozaman senle Yorumla
_sacmasapanadam_ Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 81% +1 yıl Ne için sorduğuna bagli 0 4 Yorumla Soran +1 yıl O civarda çalışcam da ondan sordum Yorumla _sacmasapanadam_ +1 yıl Gayet güzel ortam ama hareketli baya. Kalabalıktır ayrıca. Yorumla Soran +1 yıl Tamam iyi o zaman teşekkürler :( Yorumla Soran +1 yıl :) :) Yorumla
Gripin34 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 85% +1 yıl Yaşamak için mi gezmek için mi soruyorsun 0 9 Yorumla Soran +1 yıl O civarda bir işe gircem ondan soruyorum Yorumla Gripin34 +1 yıl Çok canlı ve hareketli bir yer sıkılmazsın insanlar ile aran iyi ise Yorumla Gripin34 +1 yıl İş ne üzerine acaba Yorumla Soran +1 yıl İnsanlarla aram iyi sevindim o zaman teşekkürler :) gezilcek yerleri veya oturulcak güzel cafeleri vardır dimi Yorumla Gripin34 +1 yıl Olmaz mı çok güzel cafe ler var ama Pandemi nedeni ile kapalı malesef Yorumla Soran +1 yıl Aa kötü olmuş :/ Yorumla Gripin34 +1 yıl Malesef çok kötü oldu artık millet sokakta veya parkta oturup sohbet felan ediyor Pandemi önlemlerini alarak Yorumla Soran +1 yıl Anladım siz orda mı yaşıyorsunuz Yorumla Gripin34 +1 yıl Gaziosmanpaşa da yaşıyorum ama bi ara çok sık gidiyordum oralara Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Mecidiyeköy, Şişli, Beyoğlu, Kadıköy, Beşiktaş. Buralar İstanbul'un en güzel yerleri
Tamam o civarda işe gircem de merak ettim
İstanbul'un para kaynağı plazalr şehri iş dünyasının kalbi ama gençlerin gezip tozduğu olan üstü biryer bende İstanbul'dayım doğduğumdan beri iyi bilirim
O civarda bir yerde işe gircem de sosyallik açısından iyi mi yani
Soyallik açısından fevkalade bir yer
Mecidiyeköyde var dimi oturulcak gezilcek yerler şişlide ya da
Soyallik açısından fevkalade bir yer sisli gece hayatı için fevkalde bir semt
Kapalıyım ya gece hayatı felan düşünmedim hiç😂
İstanbul insanı ne hallere sokar bir bilsen
Dm gel
İstanbul'da yaşıyorum da oraları bilmiyordum
Yaa burası İstanbul her an her saniye ne olcagi belli olmaz
Orası öyle ama zorla gece hayatına gircek değilim
Sendegil çevre hep
Evlenek ozaman senle
Ne için sorduğuna bagli
O civarda çalışcam da ondan sordum
Gayet güzel ortam ama hareketli baya. Kalabalıktır ayrıca.
Tamam iyi o zaman teşekkürler :(
:) :)
Yaşamak için mi gezmek için mi soruyorsun
O civarda bir işe gircem ondan soruyorum
Çok canlı ve hareketli bir yer sıkılmazsın insanlar ile aran iyi ise
İş ne üzerine acaba
İnsanlarla aram iyi sevindim o zaman teşekkürler :) gezilcek yerleri veya oturulcak güzel cafeleri vardır dimi
Olmaz mı çok güzel cafe ler var ama Pandemi nedeni ile kapalı malesef
Aa kötü olmuş :/
Malesef çok kötü oldu artık millet sokakta veya parkta oturup sohbet felan ediyor Pandemi önlemlerini alarak
Anladım siz orda mı yaşıyorsunuz
Gaziosmanpaşa da yaşıyorum ama bi ara çok sık gidiyordum oralara