"Amerika'nın Teksas'ı varsa, Türkiye' nin de Çarşamba'sı var..."?

Merhaba arkadaşlar.
Bu sene üniversite için Samsun Çarşamba'ya geleceğim. Nasıl bir ilçedir, neyin nesidir bilgim yok. Ama internetten, sosyal sayfalardan okuduklarıma göre şöyle bir cümle geziniyor ortada... " Amerika'nın Teksas'ı varsa, Türkiye' nin de Çarşamba'sı var..."
Neden Çarşamba'ya Teksas tabiri kullanılıyor arkadaşlar, kötü bir yer mi?
Ne açıdan dolayı Teksas diyorlar?
Aydınlatın beni..

Yalnız hal böyle olunca ben üniversiteye gitmekten korkuyorum ya, zaten küçük bir beldeden gideceğim üniversiteye...
Samsun güzel yer demeyin evet Samsun güzel ama Benim 2 yılımın geneli Teksas'ta pardon Çarşamba'da geçecek..
"Amerika'nın Teksas'ı varsa, Türkiye' nin de Çarşamba'sı var..."?
Cevapla