Merhaba arkadaşlar.
Bu sene üniversite için Samsun Çarşamba'ya geleceğim. Nasıl bir ilçedir, neyin nesidir bilgim yok. Ama internetten, sosyal sayfalardan okuduklarıma göre şöyle bir cümle geziniyor ortada... " Amerika'nın Teksas'ı varsa, Türkiye' nin de Çarşamba'sı var..."
Neden Çarşamba'ya Teksas tabiri kullanılıyor arkadaşlar, kötü bir yer mi?
Ne açıdan dolayı Teksas diyorlar?
Aydınlatın beni..
Yalnız hal böyle olunca ben üniversiteye gitmekten korkuyorum ya, zaten küçük bir beldeden gideceğim üniversiteye...
Samsun güzel yer demeyin evet Samsun güzel ama Benim 2 yılımın geneli Teksas'ta pardon Çarşamba'da geçecek..
Bu sene üniversite için Samsun Çarşamba'ya geleceğim. Nasıl bir ilçedir, neyin nesidir bilgim yok. Ama internetten, sosyal sayfalardan okuduklarıma göre şöyle bir cümle geziniyor ortada... " Amerika'nın Teksas'ı varsa, Türkiye' nin de Çarşamba'sı var..."
Neden Çarşamba'ya Teksas tabiri kullanılıyor arkadaşlar, kötü bir yer mi?
Ne açıdan dolayı Teksas diyorlar?
Aydınlatın beni..
Yalnız hal böyle olunca ben üniversiteye gitmekten korkuyorum ya, zaten küçük bir beldeden gideceğim üniversiteye...
Samsun güzel yer demeyin evet Samsun güzel ama Benim 2 yılımın geneli Teksas'ta pardon Çarşamba'da geçecek..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer