Sizin de komşunuz çok ses yapıyor mu?

Ben artık öldüm, bittim, tükendim, yıkıldım ama ya. Ses yapmasını geçtim ama her online derse girip kamerayı açtığım an ses çıkarmaya başlıyor. İşin garip yanı bir insanın her gün matkap ve çekiçle ne işi olabilir ki ya? IKEA bile bu kadın kadar ses çıkarmıyordur. Artık kadının okulun sitesinden benim ders programımı indirip kasıtlı olarak yapmaya başladığını falan düşüneceğim, o derece yani. Söylediğim zaman da ben yapmıyorum diyor. Sanırım cinler kendi dünyalarında mobilya montalama falan yapıyorlar. Komşu terörüne hayır ama artık ya. 😭 Resmen komşudan komşuya negatif dışsallık bu.
Sizin de komşunuz çok ses yapıyor mu?
Cevapla