
Peki, siz ne zaman güzel bir rüya gördünüz?

8 sene önceydi bembeyaz bir melek geldi rüyama sesi hala kulaklarının en hucralarında simsiyah beline kadar saçları vardı... Yüzünü göremedim yüzü karanlık bembeyaz elbisesi ile gecemi aydınlattı adeta sonra beyaz bir güvercinim vardı yaA çok tatlı benim olabilir mi dedi? Bende tabi onu al ama diğerlerini alma dedim.. sonra ve
Rüyamda sınıf arkadaşım ile seks yapmıştım. İçine boşalmıştım ve o da mutlu olmuştu. Bana çocuğumuz olacak demişti. Çok ilginç bir rüyaydı. Gördüğüm en tuhaf rüya ise bir keresinde okuldaki güvenlikten kaçıyordum. Güvenlik kadındı. Ondan kaçarken onu bir yere sıkıştırdım ve siktim. Çok ilginç biliyorum. Ama rüyada cinsellik yaşamak çok güzel. Gerçekçi oluyor. Gerçek hayatta ise evleneceğim kadın ile cinsellik yaşayacağım. Doğru olan bu...
1,5 hafta önceydi. Evimin arka tarafındaki C bloğun balkonlu apart dairelerinden birine kabarık tüylü ve alacalı bir güvercin konmuş. Güvercine yem vermek üzere cama çıkmıştım. Güvercin kafasını batıya çevirmiş beni bekliyormuş. Odamın camını açarken güvercin aniden öttü. Bana müjdeli bir haber veriyor gibiydi. O anda uyandım.
Hemen hemen her gün rüya görüyorum, çoğu iyi güzel oluyor, bu rüya konusu ruh hali ile çok alakalı , bu kesinlikle gerçek, ayrıca uyurken dışarıdaki sesler ya da olaylar kesinlikle rüyaya karışıyor, bunu bizzat yaşadım
Cevap
17Cevap
Dündü ya da ondan önceki geceydi taç hatırlamıyorum ama güzel bir rüya değildi
Sürekli rüya görüyorum ama kötü olmasa dahi garipsenecek türden hepsi. En son ne zaman güzel bir rüya gördüm hatırlamıyorum. 😏
Ne zaman güzel bir rüya gördüğümü hatırlamıyorum bile. Daha dün rüyamda maymunlarla beraber gidip hayvanat bahçesini basıp hayvanları kaçırıyordum.
Genelde rüya görmüyorum, görsem de çok derin uyuduğum için uyanınca unutuyorum. Yani bence hiç görmemiş bile olabilirim😅
Ben sık sık görürüm normalde ama şu hafta rüyalarım hep karmaşık.
Ruh halimden etkilendilerse..
Rüyasını hatırlayan var mı ya ben sabah kalktığımda ne gördüğümü unutuyorum
Sene 2000 lerde ben bir güzel rüya gördüm zengindin 7 yaşındaydım ozamanlar.😉😉😉
son günlerde rüyamda ağladığım çok oluyor. bir kerede gözlerim yaşlı uyanmıştım :D
Görmek istedgimi o gece görüyorum bu aralar güzel seylee düşünmediğim için göremiyorum güzel rüyalar
Hatırlamıyorum ama oldu yani.. Genelde kabus görüyorum.
Uzun zamandır hep kabus görüyorum. En son ne zaman güzel bir rüya gördüm hatırlamıyorum hiç
Enaz 10 sene oldu kabuslarım hariç gördüğm hiçbir rüyayı hatırlamıyorum
Hatırlamıyorum galiba görmedim
Rüyalarımda ya aglıyorum ya da kabus görüyorum
Pek uyuyamıyorum, uyuyuncada karabasan falan geliyo ☹
ergenlige girdigimde tam soyunduk uyandim tadi damagimda kaldi
Hatırlamıyorum baya zaman oldu
Hiç gördüğümü hatırlamam.
Bu aralar p0poşim açıkta kalıyor sanırım 🙄
Bi benmiyim rüyalarını hatırlamayan🙈
2 ya da 3 hafta oluyor
Ya oluyor baya 1 ay kadar. Hayırlar olur inşallah.
En son 1 yıl önce güzel bi rüya görmüştüm
Uzun süredir güzel rüya görmedim.
Sanırım hiç görmedim.
Bu aralar güzel rüyalara hasretim.
Uzun zamandır hiç rüya görmüyorum
5 yıldır her gece kâbus görüyorum
Hayır olsun, hatırlamıyorum
Bu gece. Müthişti. Tadı hala damağımda...
Şu sıralar hep güzel rüyalar görüyorum :))
1 aya yakın onu görmüştüm 😪
Hatırlamıyorum
Rüya falan görmüyorum. ben.
Kabus gördün desen geçen dicem xd
Hatırlamıyorum bile.
Birkaç gün önce..
1 hafta önce
Uzun zaman oldu
Bir kaç ay oldu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?