Kaynanam yüzünden hayatım zehir oldu?

Kaynananla aynı evde yaşamayı kabul ediyorsun ama evlendikten sonra kabul edtmiysun diyecekler gelmesin.
24 yaşındayım eşimle çoktan tanışıyoruz ve üniversitelerimizi bitirdiğimiz gibi evlenmeye kadar verdik ve evlendik. Onun babası vefat etti ama annesi yaşıyor ve 38 yaşında abisi var abisinin 2 tane çocuğu var biri 10 yaşında diğer 2-3 yaşında. Onun abisi üniversiteden mezun olmuş kendi işini kurmuş , abisinin de karısı kendi işini kurmuş yani zenginler. Evleri 2 katli 8 odalı falan ama biz yeni evlendik üniversiteden yeni mezun olduk daha doğru düzgün işimiz bile yok evimiz 3 odalı. Abisi o kadar zengin koskocaman evi var ama annesini yanına almıyor 3 odalık evde ben eşim ve kaynanam kalıyoruz. Evlenmeden önce neyse boşver belki geliniyle anlaşmıyordur yarın obur gün cocugumuz olunca daha büyük eve taşınırız falan dedim. Ama 1 yıldır evliyim evlendigimden beri hergun hergun abisi ve karısı bizim evimize geliyor saat 1-2 ye kadar kalıyorlar ve ben ise gidiyorum saat 5 te eve geliyorum eşim ile. Üstümü değiştirmeden oturup yemek pisiriyorum onlar için birde onlar her hangi bir yemek yemezler bir gün dolma bir gün icli köfte. Onlar gelmese biz basit bir yemek bile yeriz yani. Yemeği bitirdikten sonra sofrayı kuruyorum onlar da gelmiş oluyorlar kollarım kopmuş yorgunluktan olmuş haldeyim sabah 8 de evden çıkıyorum 5 te eve geliyorum eve geldigim gibi saat 7-8 e kadar yemek pisiriyorum benim hayatım böyle geçiyor. Sonra oturup yemek yiyoruz yemeğin ortasında beni sofradan kaldırıp kalk bardaklari getir diyor. Yanında 10 yaşında torunu var onu niye kaldırıyor. Yemin ederim ben babamin evinde yemek asla ppisirmedim , pişirmeyi bile bilmiyordum. Neyse çenemi kapatim kalkıyorum. Eşim o sırada yemek yerken boğuluyor kaç kere annesiyle kavga etti bu şey yüzünden. Kaynanam asla eltime toz kondurmaz asla neyse buna bir şey demiyorum ama düşünün ise gidiyorum geldigimde kaynanam kıyafet dolabimdaki bütün kıyafetleri boşaltmış bim a101 poşetlerine koymuş ve kapının önüne bırakmış. Noldu diye sordum bu kıyafetleri fakirlere vericem diyor. Ben de kıyafetleri ağlaya ağlaya aldım dolaba koydum. Neymiş ben giyinmeyi bilmiyormusum. Ben varya benim halalarım teyzelerim komsularim bile giyim konusunda benden fikir alıyorlar. Yani ben hepimizin giydiği koton lc waikiki gibi markalardan giyiyorum kiyafetlerim yüz karartıcı değil yani delirecem ona ne benim kiafetlerimden. Hergun hergun kaynimi ve eltimi yemeğe çağırıyor birşey demiyorum , kaynımın 8 odalık 2 katlik evi varken 3 odalık evde sıkış tıpış oturmaya birşey demiyorum ama buraya kadar yeter yetti yani ben daha fazla katlanamayacağım. Bulaşık yıkamaktan ellerim parçalandı ya. Daha anlatacak çok şey var ama buraya sığmaz. Boşanmaktan başka çözüm yok mu? Çünkü yoksa bbosanacagim ben.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu durum çözülmüyor arkadaşlar ne yapayım ben? Bazıları esini cinsellikten mahrum burak diyorlar bu iyi bir fikir mi?
Kaynanam yüzünden hayatım zehir oldu?
Cevapla