2 yaşınd abir kedi sahiplenmek zor olur mu
Uyum açısından ya da hani saldırma falan.
Yavru olsaydı hani ısırsa da bir şey olmaz ama büyük olunca daha bi korkar gibi olabilirm
Uyum açısından ya da hani saldırma falan.
Yavru olsaydı hani ısırsa da bir şey olmaz ama büyük olunca daha bi korkar gibi olabilirm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Korkuyla baslayamazsin. Hayvan bakmak büyük sorumluluk gerektirir. bebege bakar gibi ilgilenceksin korkmadan. korkuyla hayvana yaklasamazsin hatta kendini koruma gudunden dolayı zarar bile verebilirsin. bence sahiplenme
Önceden kedi bakmıştım 1 aylığa yakındı , annesini köpek öldürmüştü
Yani benle büyüdü diyebilirim
Daha bebekti yani ona bakabildim ama daha önce büyük kedi bakmadım o yüzden soruyorum
Bu arada o dediğim kediyle aynı yatakta yatıyorduk genelde o kafmaın üstünde yatardı :)
Yani öyle kedi korkum yok sadece ya o kedi beni benimsemezse diye soruyorum
yavru al sahiplen şehirde bolca kediler var eğer istanbuldaysan ya da olduğun şehirde evcil hayvan sahiplendiren insanlar var danış derim
Zaten instagram facebook google sitelerinde geziyorum her gün
Siyah tüylü bir kedi istiyorum sadece , cins takıntım yok. Bulunduğum şehirde kedi kıtlığı var sanki istanbuldakilere falan da yazıyorum ama hep İstanbul dışına vermiyoruz diyorlar
1 aydır arıyorum resmen
olmadı bir barınağa git
Hiç bir şey yapmaz. Çok kedi baktım
Zamanla alışır dimi ya
Evet tabiki zamanla. Çünkü eğer başka aileden gelirse büyük ihtimal korkar eve alışmak için zaman ver ona. Ama daha sonra tamamen kucağında uyur mırlar sürekli. Sabırlı olursan ikinizin de yararına
Nerde bakacan
Evde
Balkonda mi bahcede mi
Evde işte direk
Evin içinde
Evin içinde zor olur senin yataktami yatircan