Hiç çocukken doktorculuk vs oynadınız mı?

Arkadaşlar az önce de paylaştım ama silindi ben kuzenimle küçükken doktorculuk falan oynuyordum ve çok pişmanım ailem de bilmiyor karantina olduğu için aklıma takılıyor içim içimi yiyor yardım edim lütfen ve 7 veya 8 yaşındaydım
Hiç çocukken doktorculuk vs oynadınız mı?
Cevapla