Bunaldim, kendimi o kadar kötü ve yalniz hissediyorum ki?

Etrafima bakinca hep iki yuzlu insanlar, erkeklerin niyeti beli. Dogru duzgun bile arkadasliklar kuramiyorum. Insanlar bana cok soguk bir kiza benziyorsun bu yuzden sana yaklasmiyorlar diyorlar.. Off peki sizin de Boyle donemleriniz var mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bide londrada yasadigim icin fazla kulturumuz uymuyo gibi
Bunaldim, kendimi o kadar kötü ve yalniz hissediyorum ki?
Cevapla