+1 yılYalnılık güzeldir, çok şey öğretir, bende çok yalnızım, bazen ölüyorum yalnızlıktan, ama iyidir, etrafında bir kaç kişi bulundur, konuşmak istediğinde konuşabilecek, ama öyle olsunlar ki, anlattığını dinlesin, dinlediğini anlasın, sonra da unutsun, sırdaş bulmak zordur, bazen ücretli sırdaşlık yapıyorum :)
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılya gülüşün bile mesefeli gibi belkide içten güldüğün bir an değildi ondandır. bilmiyorum yanlış anlarsın büyük ihtimal ama gerçek bu aşırı güzelsin bir de soğuksan çekinirler ben çekinirdim en azından. belkide sen insanlara izin verirsen onlar senin yanında olacaktır
010 Yorumla
Soran+1 yılAsiri guzel? Kendimi tatli buluyorum o kadar, asiri guzel dendiginde Angelina jolie aklima gelir. Zaten benim gibi sarisin yesil gozlu kizlar londrada katniyo yani bir ben degilim ama onlarin baya arkadaslari var
- +1 yıl
bana öyle geldi bilemiyorum. angelina dünyalı değil zaten o yüzden o kıstas değil :) sen orada mı doğdun büyüdün bilmiyorum ama o dediğin insanlar orada büyüdü ve ondandır. ama onlarda senin gibi katı dursalar emin ol onlarında normalden az arkadaşı olurdu. sen kendinden düşün sürekli gülen seven birine mi yaklaşman kolay olur yoksa katı duran birine mi :)
bu arada ingilizler zaten soğuk olur derler sen onlardan bile mi soğukmuşsun öyle mi diyorlar yani
Soran+1 yılEvet orad dogsum buyudum ama turkceyi de hic ihmal etmedim arnavutcayi d konusurum biz gocmeniz. Kendi karakterim boyle degisteremiyorum ki..
- +1 yıl
hmm o zaman kesinlikle karakterden sonuçta orada doğdun büyüdüysen az çok kültürlerine aşinasındır ya bizim Türkiyedeki kızlar gibisin demekki sende mesafeyi hissetiriyorsun. çünkü buradan bakınca oradaki kızlar çok tatlı çok sıcakkanlılar
https://www.youtube.com/watch?v=c4jJSUeRSss
Soran+1 yılHer kiz mesafeyi hissetirir. Ama ben kendime guvensizlikten dolayi galiba. Herseyin en iyisini en guzelini yapmak isterken guzel yapamadim mi kendime olan biraz guvenimi kaybediyorum sonra resmen icime kapamiyorum
- +1 yıl
şimdi buradan ne dersem laf ü güzaf olur ama bence kendine güvenmeyecek hiçbirşeyin yok Türk ve Arnavut kültürünü biliyorsun iki dilini anadilin gibi knuşuyorsun güzelsin daha ne olsun. emin ol sen biraz karşı tarafa biraz sıcak davransan onlar peşinden ayrılmaz çünkü farklı olan ilgi çeker ve sen farklısın. ben onların yerinde olsam seninle uzun uzun konuşmak kültürünü anlamak isterdim çünkü normalde de farklı kültürlerden arkadaşlarım olmasını çok severim onların kültürleri ilgimi çeker
Soran+1 yılCok tskr ederim fransizcada konusuyorum ingilizceden sonra:) erkekler kendine guvenen kizlari tercih ediyorlar ce ustelik bazen rural kizlari bana karsi cok kotu davraniyorlar yol turkce konusurken ingiliz aksanim varmista bilmem ne bilmem nez..
- +1 yıl
ona bakarsan amerikalılarda ingiliz aksanıyla hep dalga geçer. bence onları takma şansızlığına ingilteredesin sen Türkiyede olsan etrafında orduyla dolaşırsın :) kendine güven hiçbir eksiğin yok fazlan vardır ama eksiğin yok güzel kardeşim ezdirme kendini. umarım bundan sonraki hayatında değerini bilecek insanlarla karşılaşırsın hep
Soran+1 yılthanksssssss, God bless you!!
- +1 yıl
you too :)
Bu durum hemen hemen herkesin başına geliyor
Arada böyle hissetmemiz bence normal
Seni kendime çok benzettim ya :)01 Yorumla
Soran+1 yıl:)))))))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
+1 yılBU GECE KADİR GECESİ KURAN OKU SECDE ET NEYİ İSTİYORSAN ALLAHTAN İSTE EMIN OL OLACAK HEMDE KISA ZAMANDA ORNEGIN ALLAHIM VAKIT SIKICI VE DARALTIYOR BENI BANA HUZUR BULACAGIM HAYIRLI VE GÜZEL VAKITLER GECIRECEGIM SANA YAKLASACAGIM SEBEPLER EYLE SENDEN DILIYORUM DE INSANLARIN SIKILMASI BOŞ İŞLER YUZUNDEN OLUYOR VE BU SIKILMANIN SEBEBI DINDEN UZAK YASAMAK OLABILIYOR BUNA DIKKAT ET DUZELIRSIN ARKADASIM
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Tamam herkes olmasa bile belli bir takım insanlar böyle sıkıntılar geçiriyor. Arkadaşlıklar desen bitmiş , erkeklerin niyetleri konusunda genelleme yapmışsın gibi geldi sanki ama neyse :D soğuk olman bir yandan iyi, cana yakın olsan insanlar kendi amaçları için kullanmaya çalışırlar. Böyle daha iyi anlayacağın :)
O burukluk hepimizin içinde var yani çoğu insan yalnız , mutsuz ama yapacak bişe yok ben mesela alıştım yalnızlığa :D00 YorumlaEvet düne kadar 1 senedir bu şekildeydim. Dün facebookta tanışıp konuştuğum bir kızın yanına gittim. Arkadaş çevresiyle tanıştım. Dışardan bakınca donuk , süt bir tipe benzediğimi söylüyorlardı. 10 dakika sonra oha çok makara aklı başında biriymişsin demeye başlamışlardı :) Yani nasıl diyeyim bir şekilde kendin yapmalısın bunu.
03 Yorumla
Soran+1 yılDusunuyorumda ben alistim bu durumuma
Soran+1 yılInsallah
Londra da yaşamak ya da Türkiye'den farklı bir yerde yaşamak zor bir durumdur. ancak bu zorluğun ne derece azalacağı sizin elinizdedir. Kültürünüz uymuyor diye onlara ayak uydurmaya çalışmayın ama genede kendi içinizde iki kültürü de özümseyin. Kültürünü bilmediğiniz bir insanlar arkadaş olursunuz ama dostluk kuramazsınız. Siz eliniz taşın altına koyun gerisi gelecektir
02 Yorumla
Soran+1 yılCok dogru
hacı aga depresyona girmissin korkmana gerek yok tedavisi burada simdi londra ne diye geçiyor bilmiyorum ama türkiyede aktarlar diye bile bitki satıcılarına gidiyorsun ve 250 gr lavandula angustifolia ve 250 gr melissa officinalis alıyorsun aksam bunların 50 er gr ımını harmanlıyorsun sonra üzerine sıcak su koyup kısık ateste 5-10 dk ısıtıyorsun cay gibi iciyorsun saka yapmıyorum gayet ciddiyim iyi gelmezse gel agzımı burnumu dagıt
04 Yorumla
Soran+1 yılPardon?
Soran+1 yılBende senden gerizekalilik seziyorum gibi yaniliyoda olabilirim
Olur öyle arada , kültürler uymayınca tabi candan bir ilişki , arkadaşlık kuramıyorsun.
Şu yüzyılda zaten kendimi kötü ve yalnız hissediyorum demeyeni dövüyorlar ^^
Anlayacağın buda göreceli bir kavramdır , elinde olanlarla veya yaşananlarla yetinip ufak şeyleri mutluluğun varsaymalısın.00 YorumlaErkeklerle arkadaşlık kurmayacaksın zaten. Kızlarla arkadaş ol, bir tane erkek seç ve onunla da evlen.
03 Yorumla
Soran+1 yılkizlar genelikle iki yuzlu kiskanç olurlar. Erkekler daha dobra o yuzden çoğu kiz erkeklerle takilmak isterler
Soran+1 yılNasil tabi tabi?
Bende öyle hissediyorum bunalıyorum her ayın 25inde araba kıredimin ödemesi geliyor arkadaşlarımda neden bana pahalı araba aldın dışardan çok mutsuz ve soğuk görü nuyosun diyorlar (yalnız deiilsinn) :)
00 Yorumlaetrafında hiç akaranız yok mu veya mesgul olabileceğin bir şey?
00 YorumlaLondrada bir ingiliz bulabilirsin. Seçenekleri daraltma kendi adına. Elbet bulursun kendine göre kafa dengi birini
04 Yorumla
Soran+1 yılTabi benim ne isim Varda elin gavuruyla? Alip beni 2 hafta sonra çöp gibi atar olmaz boyle sey
Soran+1 yılOlmaz gonul olsa bile. Ben ailemi uzemem bir ingiliz icin. Elbete ileride kendi kulturumde bir kisiyi bulurum
+1 yılbu tip olaylar insanı daha güclü kılar
üstesinden gelmesine bak.
:) yüzün de gülsün :)00 YorumlaSen. kendini biliyorsun sonuçta bırak onlar kendi hatasini bilsin.. yalniz kalmazsin bak burada bile konusabilecehin guzel insanlar var yetersizdir belki ama bu durumu atlatirsin merak etme..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. 100 kilo olan lonralıkız , gel de yemekte konuşalım bunları :)
032 Yorumla
Soran+1 yılHahahahhaha saka yaptigim insan sen misin 100 kilo olduguma dahil?
Soran+1 yılEvet gelicem ki ama simsi sinavlarim Varda daha sonra
Soran+1 yılHAHAHHAHAHAHAHAHA SISKO kizlar candir bence daha tatli olurlar
Soran+1 yılSagol da sarisin erkekler daha biraz cekici degil mi? Boyle renkli gozlu?
Soran+1 yılHahahahahahaha yok oyle geldi icimden:))
Soran+1 yılOda doru hahaha saclarin sari mi?
Soran+1 yılkara kuzu o zaman:)
Soran+1 yılkara karadir:) neyseee sorun yok;)
Soran+1 yılburada sarisin goruyoruz, kumral yesil gozlu gibi gibi:) e hosuma gitmiyo da degil herkezin tarzi :) mesela turk erkekler esmerlerden daha cok hoslanirlar, tercih ederler:) sahsen benim zoruma gitmiyor esmer olmamak begenmeyen almaz zaten:) kimseyi zorlayamam:)
Soran+1 yılo zaman insallah cok yakin zamanda bir sarisinla tanisirsin:)
Soran+1 yılhahahahhaha oglum sen kadin icin mi dua ediyorsun carpilirsin vallahi :D kismet cok fazla isteme, isteyince olmaz diyorlar hahah
Soran+1 yıltakildim, sorun yapma. d
Soran+1 yılhic birsye icin bu kadar emin olma bence:, hayat surprizlerle dolu kimseye guvenmiceksin amaa
Soran+1 yılsimdi anladim ne demek istedigini o zaman, herkez iyi niyetli ta kotuluge kapilana kadar. kalbin temiz oldu mu tum guzelikler senin olur
Soran+1 yılhaklisin demen yeterliydi?
Soran+1 yılneyse ben kactim iyi aksamlar!
Londra da nerdesin? The Montcalm hotel Hyde park'ta yakın mısın:)?
04 Yorumla
Soran+1 yılWimbeldon dayim
Soran+1 yılTabikide hayir
+1 yılbana çıkma teklıfı edebılırsın yani kabul ederım sıkıntı yapma yeterkı :)
013 Yorumla
Soran+1 yılHahahaahhahaha ama dogruyu soylemek gerekirse cok SIKICI bir kizim
- +1 yıl
Fark etmez bende eğlenceli sayilmam bilgi ver ya kaybetmessin birşey bir aile geleceği belki de senin elinde hakkat nasil yanascam ya? Taktik ver ya :(
Soran+1 yılHahahahahhahaha ablam ya ben senin ablan olurum 23 yasindayim ben:)
- +1 yıl
Tamam bende 20 yasindayim :) yalniz öyle bir kucumsedinki :):) yerin dibine soktunya :) taktik ver ya 1993 doğumluyum 21 hatta hakikat profildeki resme baktinmi? Kendi yasimdan çok 15 yaşındaki kozlar asilio ya sapik hissediyorum kendimi
- +1 yıl
Kozlar kızlar olacak telefonun sapitmasi
Soran+1 yılHahahha ne taktigi veriyim ama gonlun olsun diye soruyim: benle cikarmisin?
Hahahahahhahaha su an ben sapik durumuna dustum senin yasinda erkek kardeqim var benim:) sakal biraksan belki daha yasli gosterirsin? Benim erkek kardesimde genc gozukuyo ayni kivanc tatlitug genc hali gibi- +1 yıl
Sakal cikmiyor ya ama hakket psikolojimi bozdun sevdiğim kiz bana abi diyincenin kardeş versiyonunu yasadim ya hayir simdi 30 lu yasdaki biri baktiginda herhalde hoslandi benden derken çocuğu gibi mi goruyomus ya? Vay arkadaş ya hocalar tip tip baktiginda ben ne düşünürken şok ettin ha beni gulsemmi aglasammi bilemedim :) ayrıca sen çoğu kişiyle cikarsin niye yalnizsin anlamadim doğru kişiyi bul :) yüz verirsen çoğu kişi gelir yanina.
Soran+1 yıl:)) rendez yasitlarina bak :))
- +1 yıl
Rendez ne ya kültürümüzdemi yok ya o nedemek :) bide niye yasitlarimiz şahsen olgun kişileri daha çok severim yalniz taktik vermedin
Soran+1 yılSende demek istedim. O zaman rendez yasca kucuk erkekleri seven kadinlar bulmalisin:)
Soran+1 yılSende'
- +1 yıl
var mı öyle biri ulan varya sapik olduk hadi hayirlisi
Soran+1 yılVardir elbette uzme sen kendini
+1 yılbenziyorsun diyorlar demekki tanımak için çaba göstermiyorlar... öyle zannetmeleri daha iyi bosver
01 Yorumla
Soran+1 yılBende kendimde problemi aradim ama degiqemiyoeum da karakyerim Boyle
yaa genelleme yapma lütfen benim çok samimi olduğum kız arkadaşlarım var neden olmasın ki
03 Yorumla
Soran+1 yılSenin var ama benim yok malesef o yuzden geneleme yapiyorum
bence kalbin boş ondan boyle hıssedıyosun sana değerveren bırı olsa yuzunde guller acacak
01 Yorumla
Soran+1 yılbence degil, insanin hayatinda ila ki biri olmamasi gerek kendini degerli hissetmek icin:) ben yalniz da iyiyim, bazen kendimi kotu hissediyorum o kadar
+1 yılZor iş bide gurbettesin. Zor olmalı orda insanın özünü koruması ibadet edebilmesi.
00 Yorumla
+1 yılfotodaki sensen, yalnız kalmaman lazım...
01 Yorumla
Soran+1 yılTabikide benim. Biz arnavutuz, onicin sarisinim. Ben sevgiliden bahsetmuyorum ki arkadasliktan bahsediyorum. Sevgili lazim degil kendi kendime yetiyorum ben
+1 yılAsosyal olabilir misin?
04 Yorumla
Soran+1 yılOlabilirim? Oda dogru? Bunu nasil anlayabilirim?
- +1 yıl
www.kizlarindunyasi.com/.../ bir bak bakalım ne cikicak :)
Soran+1 yıl0/7 ya okul faktoru de var ben tip okuyorum 3. Sinif kendime cok cakit ayiramiyoeum
- +1 yıl
Kendine vakit ayiramasanda seninle ilgilenicek arada dışarıda vakit gecirebilicegin birisi olmalı bu hem ders hem de genel yaşamında olumlu etkilere yol acicaktir
+1 yıleksik yanlarını tamamlamaya çalış
00 Yorumla
+1 yıllondrada yasadıgına emın mısın?
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet neden ki?
- +1 yıl
nickin gelısı yazılmıs gıbı geldı de..
Soran+1 yılNasil yani? Oyle degil malesef gercekten yasadigim icin yazdim
- +1 yıl
orada yenı mısın?
hee oluyo çoğu zaman ısınamıyorum insanlara
00 Yorumlaingilizce ödevlerime yardım edebilirsin bu sene?
02 Yorumla
Soran+1 yılBen senin ogretmenin degilim? Yardim istersen yardim ederim ama abartmaman sartiyla
+1 yılİyi bir insan bul evlen coluk cocuga karıs.
016 Yorumla
Soran+1 yılDaha cok erken
- +1 yıl
kaç yasındasın
Soran+1 yıl23 ama ben hala okuyorum 3. Sinif tyim
- +1 yıl
evlenmek ıcın gec te degıl doğrusu bir kız için. Hem erken anne olup çocugunla büyürsün. En azından adayını belirle su ankı halınden daha mutlu olucagın kesın
Soran+1 yılKarsima henuz dogru duzgun bir insan cikmadi o zaman?
- +1 yıl
işin en zor kısmı da o degılmı zaten karsına ıstedıgın gıbı bırının cıkmaması
Soran+1 yılBende esra erola katilsam mi ne? Kriterlerimi aciklarim belki daha kolay olur ( hayata boyle bisey yapmam rezilik)
- +1 yıl
yapma zaten. Çok guzel kızsın gülüşün biraz korkutucu :) seni sinsi göstermiş iyi bir insansın ama hayatının erkegıyle bır kac sene ıcınde tanısırsın belki. Öyle programları bende tasnıf etmıyorum ama bazıları ıcın cozum oluyor. ne guzel ınsanları evlendırıyorlar ıste :D
Soran+1 yılGulusum korkutucu mu? :((
- +1 yıl
Nasıl desem neşeli bir insansın. Biraz burnu havada göstermiş bu halin. Belki ondan yaklaşmaya tedirgin insanlar sana
Soran+1 yılokeeey maan, if you say :)
- +1 yıl
Trust me :)
Soran+1 yılI trust u, don't worry ;)
- +1 yıl
I * happy, thank you :) what's your name?
Soran+1 yılmy name's Havin
- +1 yıl
İ'm yusuf. nice to meet you. Which are you department in school?
atla gel kız türkiyeye ayıpsın aaaa
03 Yorumla
Soran+1 yıl1 ay sonra istanbuldayim
Soran+1 yılHayir 1 haftalina
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurnunda ne var fotoda?
02 Yorumla
Soran+1 yılHic birsey neden?
Cevap sahibi+1 yılBurun deliklerinin altında garip bişey var anlıyamadım
Gel bana doğru ben tek yüzlümyüm
00 Yorumla
+1 yılHep londra koprusunden geçmek isterdim
00 YorumlaBende yalnızım gel 2 muhabbet edelim
00 YorumlaGel seni everelim :D
012 Yorumla
Soran+1 yılEverelim? Noluyo?
Soran+1 yılYok ben okuyorum oyle bir niyetim yok simdilik
Soran+1 yılNe yani bir kiz biraz guzel oldu mu? Hayati cok mukemek olmak zorunda? Ve ustelik genelikle gylumsemiyoeum icimden gelmiyo
Soran+1 yıltamam
Soran+1 yılNdn?:-D
Soran+1 yılMuzdarip ne demek?
Gizli Üye(30-35)+1 yılhacı londrada tıp nasıl iyi mi :)
09 Yorumla
Soran+1 yılNasil tip okudugumu biliyorsun senn? :0
Cevap sahibi+1 yılpencereden dışarı bak
Soran+1 yılTabi canim. Atin ve tuttu o zaman? Yoksa nerden biliceksin?
Cevap sahibi+1 yılkarşı binadayım gördün mü?
Soran+1 yılTabi guvercinle selam yoladim
Cevap sahibi+1 yılbu kız nasıl tıp okuyo çok saf kıyamam :D
Soran+1 yılInsanin kalfi saf olmasini tercih ederim, yeter ki kotulukle olmasin
Cevap sahibi+1 yılhaklısın kanki :)
Sen=ben
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar