Aile & Toplum Arkadaşımın ailesinden biri ameliyat oldu evine giderken ne almalıyım? Cadi19055 Takip Et Yoda Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Çiçek bana her durumda alınması en saçma şey olarak geliyor. taze meyve almak bilmiyorum içime sinmedi Arkadaşımın ailesinden biri ameliyat oldu evine giderken ne almalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
diskriminant_e Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Çiçeği boşver, ama yicek al evet, bide kolonya, ihtiyaçları olur, gelen giden olur, pandemi sayılmıyor malum, 0 0 Yorumla
Terazideli Takip Et Guru Yaş: 49 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 646 cevap paylaştı. hastanın yiyeceği içeceği bir şey alabilirsin. en mantıklısında meyve almak. ya da meyve suyu... 0 0 Yorumla
dreso Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl covid var lütfen hasta ziyaretlerini yapmayıverin😥😥 0 2 Yorumla Cadi19055 +1 yıl Herkes gezerken yeterince evimde oturdum zaten dışarı çıkacağım zorunda olduğumuz zamanlar var uğramaktan zarar gelmez gidip can ciğer olmayacapız herhalde Yorumla dreso +1 yıl virüsün bulaşması için can ciğer olmaya gerek yok zaten. eve adım atman yeterli:)) neyse sen bilirsin tabii biz boşuna emek veriyoruz🙄🙄 Yorumla
GolgesizPrens Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 94% +1 yıl Meyve ve kolonya alınır 0 2 Yorumla Cadi19055 +1 yıl Açıklamada belirttim meyve garip geliyor bana Yorumla GolgesizPrens +1 yıl Oturma grubu al Yorumla
Elagözlükızzzzz Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl İçecek al kolonya al 😂 0 2 Yorumla Cadi19055 +1 yıl Galiba öyle yapacağım bide bisküvi falan mı alsam Yorumla Elagözlükızzzzz +1 yıl Aynen olabilir Yorumla
umutsuzlar64 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 58% +1 yıl Meyve suyu al 0 2 Yorumla Cadi19055 +1 yıl Meyveden daha mantıklı Yorumla umutsuzlar64 +1 yıl Genelde meyve suyu süt lokum bisküvi alırlar Yorumla
THATMAN Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7b cevap paylaştı. Meyve al 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çikolata al 0 3 Yorumla Cadi19055 +1 yıl Oda saçma geliyor bana Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Takma yaprak al mk Yorumla umutsuzlar64 +1 yıl Sen öyle mi yapıyorsun Yorumla
yalnızkişi34 Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Meyve almalısın 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çiçeği boşver, ama yicek al evet, bide kolonya, ihtiyaçları olur, gelen giden olur, pandemi sayılmıyor malum,
hastanın yiyeceği içeceği bir şey alabilirsin. en mantıklısında meyve almak. ya da meyve suyu...
covid var lütfen hasta ziyaretlerini yapmayıverin😥😥
Herkes gezerken yeterince evimde oturdum zaten dışarı çıkacağım zorunda olduğumuz zamanlar var uğramaktan zarar gelmez gidip can ciğer olmayacapız herhalde
virüsün bulaşması için can ciğer olmaya gerek yok zaten. eve adım atman yeterli:)) neyse sen bilirsin tabii biz boşuna emek veriyoruz🙄🙄
Meyve ve kolonya alınır
Açıklamada belirttim meyve garip geliyor bana
Oturma grubu al
İçecek al kolonya al 😂
Galiba öyle yapacağım bide bisküvi falan mı alsam
Aynen olabilir
Meyve suyu al
Meyveden daha mantıklı
Genelde meyve suyu süt lokum bisküvi alırlar
Şeftalili meyvesuyunu unutmaman gerek. :)
Şerbet al bebeğem
Meyve al
Çikolata al
Oda saçma geliyor bana
Takma yaprak al mk
Sen öyle mi yapıyorsun
Muzzz
Meyve almalısın