Acaba bu tavrı ben vajinismus olduğum için mi?

6 aylık evliyim ve vajinismus tedavisi alıyorum. Çok ama çok mutsuzum eşim ilgisizleşti. Haftalardır hiç konuşmadık bir muhabbet etmedik. Ne arkadaşlarımı görebiliyorum nede arkadaşlarım evime gelebiliyor. Arkadaşlarım da edepli adaplı insanlar ayrıca zaten ben de tesettürlüyüm. Aileme gittiğim zaman benim anneme de gideceksin diyor kısasa kısas yapıyor. Zaten sadece anneme ve annesine gidiyorum. Kendi bırakıyor ve kendi alıyor. Yeğenimle parka bile gidemiyorum. Çok sıkılıyorum evde söylüyorum neyine sıkılıyorsun oturacaksın diyor. Nereden baksanız tam tamına 2 aydır evdeyim evet şaka gibi ama değil. Arkadaşlarıma evime gelmemeleri için söylediğim yalanlar uzadı gitti. Hiç kimse ile görüşmüyor konuşmuyorum hayatım boyunca hep çalıştım zorundaydım yaşamam gereken herşeyi eşimle yaşarım dedim Ama Benimle asla vakit geçirmek istemiyor. Beni hiçbir şekilde dışarı çıkarmıyor. Ben ufacık bir şey istesem param yok durumum kötüye gidiyor dükkan batmak üzere gibi uzuuun uzuun şeyler anlatıyor ama kendi abileriyle arkadaşlarıyla kahvaltıya gidiyor balığa çıkıyor yemeğe çıkıyor eve geliyor hani yanına geliyorum naptın ettin diye sorim diye saatlerce arkadaşı ile konuşuyor. Artık dayanamıyorum ama gidemiyorum da çünkü ona borçlu gibi hissediyorum o kadar ev aldı eşya aldı ama ben hala vajinismusu yenemedim. Bilmiyorum çok kötü durumdayım ne olur biraz destek olun inanın kimse kalmadı konuşabileceğim derdimi anlatacak halimi görecek kimsem yok 4 duvara hapsoldum.
Acaba bu tavrı ben vajinismus olduğum için mi?
Cevapla