Güncellemeler
+1 yıl
Evde çok büyük kavgalar oldu. Evet içiyorum ne var sende içiyorsun sana bi şey diyen mi var 19 yaşıma gireceğim neden sigarama karışıyorsun diye bağırdım. Sonra dayak yedim. Diğer abilerimede söyledi onlar da bağırdı çağırdı. Şimdi cezalıyım :))) Dışarı kesinlikle çıkamıyorum ne sigara alabilirim ne çıkabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
ama hala hayattayım dostlarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Evet hoş bişey değil ama içiyorum ne yapayım abi dersin. Zaten sana karşı mahcup oldum utanıyorum şu an de abine sarıl.
korkuyorumm
Korkman normal ama sen sarıl abine sarılmak yumuşatır. Sakın ters şeyler konuşma daha beter batarsın.
öfke problemim var kesin kavga var akşama mdmdmdmdkd
Bence öfkene en kısa sürede söz geçirmeyi öğrenmelisin. Çünkü kavga ile olaylar daha beter oluyor. Olgunlaşmaya başla ağır başlı ol ki ailen hatan olsa bile destek olsun. Çekilmez cadaloz olayım deme sakın 😂
valla öyleyim mdmdmdnds
O halde kendi kendine zarar verirsin.
haklısın
Özellikle ailene karşı negatif olma Ezgi sonuçta seni korumaya çalışıyorlar ve bizler sigara içerek kendimize zarar veriyoruz.
abimlerle yaşıyorum
Abinle iyi geçin senin iyiliğini düşünüyorlar olayları kızıştırma.
elimden geleni yapacağım ama çok üstüme gitmesin onlar da kendileri de içiyor
İşte sen kardeşsin onlar abi sen güzel cevaplar ver ki onlar da anlasın. Senin çocuğun sana dese ki sen de içiyorsun kavga etse üzülürsün. Siz de içiyorsunuz abi malesef bende nadiren olsa da içiyorum dersin.
pekalaaa öyle diyeceğim teşekkür ederim :)))
Rica ederim uslu bi kardeş ol 😉
taamamm :))
Yapma dedim yumuşat ortamı ve dedim ama arıza çıkarmak içinde var demek ki 😂 geçmiş olsun mahkum kardeş.
ya napayım ama susup oturayım mı 😂
Yapman gerekenleri yazmıştım 😂
maalesef rahat duramadımm dayak ve ceza da yedim dmdmdmd
Geçmiş olsun
teşekkür ederim her yerim ağrıyor
Hadi ya o kadar diyorsun üzüldüm😔
olsun yaa alıştım :))
Sen yine de uysallaşmaya başla cadı olma.
yoo banane altta kalmam
Aferin böyle dik başlı ol madalya verecekler sana 😂
😂😂
Artık yapacak birşey yok ki bahane uydursan bile inanmaz
evet :(
Görüş ne diyorsa dinle tamam dikkat ederim de geçiştir. :D ( Kötü Örnek )
Bence sigarayı bırak çok gereksiz.
çok içmiyorum ki yaaav
Hiç içmesen daha iyi ama sen bilirsin tabi :D
bırakırım umarım
Bırakırsın bence daha gençsin heves yapmışsındır :D
evet heves yaptım 😂
Bu arada benim profilimde Barbara Palvin'in bir fotoğrafı var öyle bir pozda güzel olabilir :D
hı :d
Yani sana yakışır gibi geldi o yüzden belirtmek istedim :D
hani smmsms
Arka planda ( Duvar Kağıdı Şeklinde Olan ) :D
bende profilin bile gözükmüyor nxmdmdd
Nasıl ya :D
https://www.kizlarsoruyor.com/uye/karizmayabak
yok hiç ndmdmdmd
Sorun yok bilinmezlik daha etkili bir hava yaratır. :D
öyle mii
Tabiki :D
karizma fokus
Ya of ezgi :D
nsnsnsnsns
Jhsjhsjhsjhsjhs
Birşey olmaz ben 10 sene önce 6 paket yakalattım hiçbirşeyde olmadı sadece kızdılar hepsini çöpe attılar. ama şimdi bıraktım.
benimkiler deli ya
Sigara içeceksin diye öldürecek değiller çoğu çoğu destek olurlar bırak diye.
dövüyorlar dmdmmdmd
Birşey olmaz öyle olsa hiç bırakmazsın sanırım ne kadar dayak o kadar sigara.
evett
doğrusunu söyle merak ettim ondan denemek istedim daha içmeyeceğini söyle. birde abicim abicim diyip yağ yak birşey demez.
tekrar yakalarsa ne olacak sndmsmsd
haha o zman seni güzel bir döver.. içme sağlığa zararlı
hüüü
bence erkenden abin gelmeden yat uyu :)
uyandırır ki o smndnnddn
diğer abilerime de söylerse bittim
ovvv desene halin harap. şimdiden geçmiş olsun.
evettt
Abin senin iyiliğini istiyor, Ama dövmesi biraz saçma olmuş abinin hayalarına sert bir tekme at görsün gününü şaka bir yana, Abin erkeklere soru mu soruyon diyede döve bilir sen bu soruyu keşke gizli sekmede sorsaydın keşke, Ahaa abin bunuda gördü sen erkeklerden bir de fikir mi alıyon yine dayak yiyicen.
görmez yaaa
Haaa sigarayıda görmez diyordun falan neyse takılıyorum s. et abini.
:))
tabi bu senin kişisel tercihin ama bende kendi adıma içmemeni tavsiye ederim..
farkındayım bırakmayı düşünüyorum zaten
bunun bilincinde olman bile güzel. umarım en kısa sürede bırakırsın
umarımm
bıraktınmı. d
Sana sigara aldım deseydin doğum günü hediyesi uhmm şey Noel hediyesi ya da yılbaşı hediyesi 🤭
Hayırlı olsun cezan. s
onun içtiği farklı bi marka
Değişiklik iyidir diyip göz kırpsaydın 👀
dayak yedim vjnlppgcgmmg
Ben sigara kullanmıyorum ama senin yerinde olsaydım
Abi: bu ne lan?
Me: sana sigara aldım sürpriiizzzz
Abi: ben bu marka kullanmıyorum ki dayak yicen..
Yine me: paketi uzatır ve şöyle derim yoo değişiklik iyidir 😉
ya dayak yedikten sonra mı söyleniyor bu smsnsmsms
Sorsaydın ksjflskf
bak kaçta sormuşum dmmdmdd
Kader bizi bu saatte buluşturdu napim.. jdjflskfkkf
dnddldodlfd
Benim değil palavrasına sığın, arkadaşındı bende unutmuş ayakları...
inanmaZz
İnandıRr
deneyeceğim...
Başarılar
teşekkürlerr
recalar
Anam misin babam misin sana ne oluyor de. Pisirik durma.
hem analık hem babalık yapıyor nkdmdmds
Iyi o zaman birak kendi içsin paketini
hayır
Senden ogrendim bana kotu ornek oluyorsun de.
ooff öyle dersem evde neler olur zmsmsms
Yakalanmişsin zaten bari yigitligine laf gelmesin diklen gitsin.
tabii len ne olacaksa olsun laf ettirmem kendime
Hah şöyle vur masaya yumrugunu
vururum tabi olum
Tamam kız bana niye halleniyosun abine atar yap 😂
nxmdkdkdmndnd gaza geldim
Dayak yeme de. Fazla gaza gelme sen yine de. Yak bi cigara sakinleş 😆
yicem bence dmndndmdnd
Bisey olmaz dayak cennetten çıkmadır. Abi beni doversen ve senden korkarsam gizli yaparim boyle seyleri haberin olmaz aramiz bozulur de
dur dur ben halletcem msmmdmd
Akşam mor gözle bekliyoruz seni burda agzinda da sigara olsun lutfen
kesinlikle jdndndmdkd
Yazik 🤭
hühüühü
İçtik mi ölene kadar diyecen
olmaz
Daima dürüst biri ol, yalan söyleme. Sonucu ne olursa olsun
söylemem
Sanane lan ciğer benim para benim de
İciyonmu sen ablaa
iyice sıçsın azıma dmdndmdmx
Kesin soyleme bak onu
Arkadaşın paketi bende kalmış de yerse yemezese gargara yapsın
:D buna inanmaz be
Dedim ya işte yerse diye yemezse sen yersin ama dayağı
evett
arkadaşımın sigara paketi evde annesi görmesin diye bana veriyo bende saklıyordum de sen bulana kadar
inanır mı ki
bilmem de profildeki kız kim
ben?
yalan yapma bari söyle de bakalım
ne diyon ya
şöyle insta bakalım var mı böyle biri
Dudak tiryakisi olduğunu söyle inanmazsa ver bakalım bir alt duduş de şaşırt onu
nEE
Abini Glitch’e sokacaksın nesini anlamadın
oldu
Rüşvete bulun
Hergun bir paket kisa parlamente her erkek yolla gelebilir
Tabi sen tutun iciyorsan birak abin ne yapacaksa yapsin😉☺️
ohooo o yollardan çoktan geçtik
Abin hayatimda gordum en akilli karaktersizlerden biri benim gibi bende cok kiz kardesimin ve ablamin parasini yedim
Ama bedava olunca cok tatli oluyor
Sende onu tehdit edecek bir şey bul akşama kadar ezgi yoksa otur ye dayağını
bulmam lazım
Site üyeleri olarak güveniyoruz sana 😆
off offf xmdndnx
Of ezgi😅
ya of
Klasik yalan arkadasimin de
Kendini koru veya kaç
Abi terörü. d
baban ellerinden almadı mı seni?
babamla görüşmüyoruz
hmm :/
Allah kurtarsın abi teröründen ne diyim. p ama sigarayı bırakmak için iyi bir sebep olabilir bu bence dğerlendir :D
tamamm :)
Ee sonuç ne hayatta mısın
hayattayım ama zar zor vnjppnccmm
Geçmiş olsun 😂
teşekkür ederim :))
bir daha içmezsiniz. zararlı zaten.
bi daha içmem sorun değil akşam ne dicem :d
bilmiyorum, kullansaydım eğer bilirdim😂
:))
İçerken mi?
Nasıl yakaladı?
montumun cebindeydi orda görmüş
Evde koronadan bunaldım denemek istedim dersin 😎
Bırakman için büyük bir vesile olmuş 😎
Yeni paket al bana karışamaz sin de
azıma mı sıçsın iyice
Kaç yaş var ki aranızda
4 ama en küçüğü o diğerlerine de söylerse bittim
Babana şöyle istediğimi yaparım ben de
babamla görüşmüyoruzz
Bence büyüdüğünü onlara kanıtlaman lazım evde sigaranı iç alişsınlar
dövecem hepsini
Evde otur al eline sigarayı pöfür sigaranı iç
Gorusuceksiniz işte abartma :D
:((((
İçmeyin şu sigarayı millete hava atıcam diye
millete hava atıcam diye içmiyorum be gizli içiyorum
Amaç ne içmende ki
merak etmiştim tadını sonra hoşuma gitti öyle başladım işte
Ciğerlerinin içine ediyorsun. ama sen bilirsin ben de alkol içiyorum arada
eee seninkide zararlı
2-3 ayda bir içiyorum ben
bende haftada bir
sigaranın tek bir güzel yanını göstermez insan.
Abin sıgara içiyor mu
yess
Bişey olmaz o zaman biraz kızar en fazla. O da zamanında babana yakalanmıştır kesin 😊 ama yeni başladıysan içme bence sonradan pişman olursun nacizane tavsiyem
yok baya oldu başlayalı
Yaşın daha onsekiz ne yaptın sekiz yaşında mı başladın😊 kendini kandırma bence bırakabilirsin.
yok 13 de başladım
Azından burnundan gelsin o zaman 😊
?
😑😑😑
Yaofbezgiiii
buna yakılır
Goote giren şemsiye acilmaz
nE?
Fotoğraftaki sensin ve sigara mi iciyorsun
evet neden
Kucuk kız çocukları gibi görünüyorsun sana sigara nasıl satiyorlar
18 im
Jelibon ye , milkshake iç sigarayı sektir et
ıy jelibon sevmem
Aman sigara çok güzel sanki Les gibi kokuyor ağzımız
fırçalıyom
Geçmiş olsun
Nolmus yani iciyosan ayip bisimi
değil tabi ki de fazla agresif
Ceza kötü olmus
maalesef 😅
Sana aldım de
onun içtiği farklı marka
Duzgünce soyle abine kiyamaz sana
kıyar kıyar hele gizledim diye daha çok kıyar
1 pakette ona al :D
alır o kendiisne dmdmmdd
Sanane mk de
dayak yememi mi istiyorsun
Bise olmaz sana
niyeymiş
His
Kaç evden
hemenn
para teklif et
param mı var be
sigara alacak kadar paran var ama :D
...
Yaa off ezgii:d
:DDD
kendisi içiyor mu
evet
Neli olsun helva
Beraber için
😂😂
kendiai içmiyomu
evet
pardon yanlış okudum içiyor oda
içme daha
mantıklı
Üzüldüm dövmesine...