Düğünlerde oynak tipler vardır nasıl buluyorsunuz onları kadın dediğin oynak mı olmalıdır?
https://www.youtube.com/watch?v=oGMDl4mZ6as
https://www.youtube.com/watch?v=oGMDl4mZ6as
başlığı görünce soruya cevap vermek dahi istemedim.. verilen cevaplara bakıp gülerim diye açınca içeriğinin farkını gördüm :)
Kadın dediğin evet oynak olmalı ama benim oynaklık anlayışım bu değil.. abla biraz ders alsaymış belki daha iyi bişey ortaya çıkarmış...
Disney mi :O bu videodaki bile daha iyi
Ben hiç sevmem, kendimde oynak değilim. Hatta sinir olurum böyle tiplere bu yüzden düğünlerden de nefret ediyorum böyle oynak kadınlar, adamlar gelip oynasın diye bir sürü harcama... bir gün evlenirsem asla düğün yapmam..
^.^
Büyük konuşmayın .)
Ya eşin düğün isterse
Kesinlikle rezalet. Tamam örf adet diceksiniz belki ama göbek atmak diye bir olgu neden var ki toplumda ben onu anlamıyorum. Al bu videoda ki kız düğünde oynicam diye bütün türkiyeye rezil etti kendini..
Türk kızlarının tüm karizması iyice diplerde şu an zaten ^^
bu fazla oynak yav
Roman havası candır :))
<3 öyledir
Kız biliyosan öğret bize :)
hasıyımdır ama pek beceremem böyle gıvırmayı
Az biraz öğretirsin evde kalıcam :(
https://www.youtube.com/watch?v=ygbT6DkQpqI oynak adamlarda heç çekilmiyo layn :D
hehehe :D gece gece sesli güldüm adam mıdır bu !
Cevap
87Cevap
9/8 lik hatun. cogu erkeğin hayali, gerçi işte aynı performans başka yerde de sergilensin diye hayal ederler.
ghdhgdghdh Doğru dedin işte !
düğünlerde oynanan oyunların zaten bir amacı var :))
Nedir amaç kurtları dökmek midir nedir ne değildir ^^
Oynamak da herkese yakışmıyor. .. mesela buna çok yakışmış :)
Açılsa :)
dene bakalım... bir piknik alanı şenlik var ve halay kurulmuş :))
dene bakalım bu linki :))
https://youtu.be/3W25xKhD2Ho
Hehehe
Ya Hızır Ya Düzgün Baba.
Baştan sona örtünmüşsün, önün ayrı arkan ayrı oynuyor.
Birçok kişi görüyor.
Orada birçok erkek yavrum yavrum demiştir garanti.
İşte din kavramını bunlar yok etti.
Atesistler deistler Aleviler değil.
komik buluyorum onlar oynasa da ben gülsem o derece :D
komedi gibi ya adamların beyni doğal alkol salgılıyor resmen haliyle bedenleri de öyle oluyor :D
İzlemekte güzeldir.)
aynen öyle :)
En nefret ettiğim şeydir pistten inmeyen tipler :D ben kendi düğünüm olsa oynamam, kenarda alkış yapanlardan olurum herhalde :D
Kendi düğünümde olsa evlenmem kaçarm :D
evet aynen böyle dimi :D
Teyzede fena değil hani :D
Kaptım bişeyler çaktırma :)
Bende hiç oynayamam düğünlerde :D Özenirim oynayanlara.
Ama bu videodakini 25 sn zor izledim o ne öyle yav heryerini titretiyor. d
:D çiftleşme dansı gibi bu resmen hjfjhf
hahaha:D
Ağır oturaklı olmalı kadın dediğin.. İyi dans edebiliyorsa avantaj ama bu videodaki tek başına hayattan soğuma sebebi..
Böle oynasam daha ne valla :) hiç beceremiyorum
Haklısın aslında.)
Şu her düğünde mutlaka olan 5 yaslarinda gelinlik giymiş pistte ezilme tehlikesi geçiren kiz çocukları daha buyuk sıkıntı bence.
:D onlarada el atalım
Ben severim vala düğün kardesim cenaze degil gittinmi oynucan eğlenicen ya millet ne saniyosa sanki kendileri o piste ciktimi nizami oynuyo snirsin hepsi İzmir efesi :-D
Yürüü be :D mantıklı bir düşünce
Tutan yok :)
Yazıktır :)
kıtsal bölgölerde kadınlar kızlar erkekler dügünlerde pek fazla enegylerini atamadıkları için dügün felan oldugu zaman oynarlar bu norlmal bişey hergün club muzik eglenen insan ne çalsan oynamaz sıgırdır çünkü
İllada böle mi olmak lazım :D
Öyle fanteziler yok !
Bende
Bilemicem
Kiskanmayin. gayet dokturmus kiz. nasi kapali oldugu icinmi bu yorumlar. basi acik olsa of be der tiklanma rekoru alir. neyse sorunun cevabina gelelim. oynak kiz tabiki asirisi zarar. ama put gbide cekilmez be
:D aşırı olmamış yani !
Ben bunu yarısını kıvırsam yeter !
Yetenek var çaktırma :)
Başını boşuna kapatmış başörtüsü gösteriş için değildir başı açık böyle hoppa olmayanlar daha oturaklı ayıp ya şuna bak
Karakter meselesi
hep derim dansözden farkları yok buda sözde tesettürlü bir arkadaş işte
Baskıdan kapananlar çok çevremdede :) tek bildiğim kafa güzel !
Kadın dediğin kocasına çok olmayacak şekilde oynak olmalı, dışarıda da ağır başlı olmalı, karşıdan baktığında yürüyüşünden dahi edep akmalı..
ortaya cıkıp bu videodakı gibi yapmıcak tabi.. cıkıcak adam gibi oynucak kurtlarını dokecek sonrada oturacak.. fazla asırısı itici geliyor bana.. ben burdayım kendini bellı etmelr felan..
Ortası iyidir yani yerinde !
Asil olmalı kadın !
Bazıları çekici geliyor evet ama evlenmekte zorluk çekeceğim insanlar bunlar.
Belki olur :) bilinmez
Oynak deyince bunu koyacağını tahmin ettim =_=
Yüce ben bro
Kahin falan mısın ya da falancı -_-
Falan filancıyım ben O. O
off bu hatunla bir mekanda dans etmek isterdim :)
:D bendee yok böle bir kafa
Oynak diyince oynamayı seven, her oyuna kalkan olarak anladım ama bu ney la, bonzai bu mu yoksa?
:)) Her oyunda kendi gösteren tipler
Yazık kocasına :)
Ağzını kırasım geliyor :D Kadın videoda oynamıyoki hayatımda gördüğüm en mal hareketler :D
:D komik ama...
Buna bizim ünv. de iken sınav sonu meşhur yorumunu yapmak istiyorum: Arkadaş bariz hataya düşmüş. :D
sorduğun soru yerine paylaştığın video üzerine cevap vericem: DAFUQ IS THIS SHIT?
Her gördüğümde oynak halde buluyorum :) bir gün diyecem yeter ama ne bu oynak durumları biraz durulun artık diyimi ama :))
Gizli doğru diyorsun he valla :)
Öyle valla biraz ağırdan satın kız dediğin ağırolur naif kibar olur öyle hafif meşrepler gibi oynak olmaz :)
Yürü be gizli tuttum sni
Bende seni tuttum elimde sigaram kafamda deli sorular a iyi bir örneklikte soru sormuşsun :))
kız dediğin oynayacak :D
Zor bulursun sen böyle oynıyanı :)
Bize öğreten yok :((
:D şimdi gösterin bikaç kalça hareketi
şurdan idare et biraz :D
https://www.youtube.com/watch?v=97D0a8Xpsig
Dans dersimi bu :D senden görsek bişiler
Popolu gifler iş görür :)
Aynı şehirdeyiz çaktırma ,)
korktum ://
Hahaha o nasıl bir oynamadir ya karın kasi yaptım gülmekten
:D süper dimi be
biz hala :(
Güzelse iyi bulurum çirkinse bulmam bulamam yapamam yani
Kadında bitiyor yani :)
kadın dediğin hanım olmalı hatun gibi olmalı. oynaktan yavşayandan laplap konuşandan hiç birşey olmaz.
:D yani
uyuz oluyorum kendını sergıleme calısmaları bızım mıletımız baskası vay nasıl yaptı nası lettı nası lgorunuyo desınler dıye yasıo kısacası gosterıs ıcın bı kendı kendılerıne yetmedıler.)
Böylesini de ilk defa görüyorum :-D sesli güldüm :-D sevmem böyle bayanları.
Ben çok görüyorum :S ama iyi oynuyor hee
kız dediğin ağır başlı olmalı, en azından ben öylelerinden hoşlanıyorum..
Bu iyi...
Abla aşmış kendini milletde ne yapıyor bu mk diye bakar gibiler
:D bende yarsı olucak bundaki kafanın
Bu kiz tam bir afet o dugunde olsam tanisrdim. Oynasin ama sadece benim yanimda. Bu kiz beni cildirtti yanliz iyi g*t var :)
Kız dediğin oturaklı olmalı :D ama yeri geldiğinde de oynasın canım :D
Zorla kaldırıyorlar :(
:D rezil olmakta var
Demesi kolay...
karakterime uygun değil yanıma yakışacak kızın da biraz ağırbaşlı olması lazım
Tercih meselesir saygı duymak lazım :)
Yok ya, kadın dediğin oynarsa da bu videodaki gibi oynamamalı bence
:D bu dans değil zaten
Asil olsun diyorsun :)
Güzel hoş bir durumda olsa fazlası zarar adeta reklam gibi
mesleğim gereği aradığım tipler... ama hayatıma dahil etmem
Nedir meslek?
Aman :D
eskiden anneler evlenecek kız bulurken ogullarına düğünde bakarlarmıs nasıl oynuyolar diye
Valla bakan var hala evde kaldım :(
düğünde oynayan kızlardan hep kaçarım bana basit kız olarak gelirler
:) Zorla kaldırıyorlarsa napalım !
Bu video nun adi ne allasen :D ayrica oynak kizlar itici bence
:D türbanlı dans ^^ hepsi değil be
boyle degil boyle olmasın olursa da o anki kafama tükürim
büyük kalçalı bayanlarda oynarken içimiz bir hoş oluyor offf offf
Agırdan olcak abi hareketleriyle falan her seyiyle. Bunun gibi gereksiz olmasinda.
Bu video üzerinden sorarsan oynak olmalidir diyen cikmaz :)
:) Bende pek sanmıyorum
Sen oynak değilsin sanirim:)
Bu konuda tam bir özür var bende :/
Canimsin :)
Fabrika hatası! beyin farklı yerden vücut farklı yerde üretilmiş.
bayılırım vala bende oynamayı sever itide oynarım karşılıklı oynarız işte;)
Pistte degil yatakta hinerlerini gostermesi tercihimdir
Gizli yapılan tercihlerde iyidir !
vuvvv giysiside ilginç kendi ve oyunudaaa :)
Muhteşem üçlü :))
kız dedigin esine karsı oynıcak
ayıp olmus
:) abartılı evet
Fazla oynak kızları sevmem.
Hanim hanimciğim Şükür.
Zorla kaldırıyorlar be :(
Oynayan kizlardan pek haz etmem.
Yakışıyor bazısına :D bu değil tabi
:) İstesemde oynıyamıorum ben biz napak
eğleniyo işte kendi çapında nesi kötü bunun
Yani düğündeyiz sonuçta :)
dimi
eveet
beni sasirticak birsey kalmadi derkeen..
Daha beterler var :((
ahahahaha koptum yaa ne kaaaa aıp :D
:D güzel ounuyor dimi
Kızdaki oynaklığın yarsı bende olsa yeter valla be :)
:D hee benimm
Videodak kıza bir antisempat duydum nedense? ))
Tek sen değilsin sıkıntı yok :)
Bu oynak değil ki? bildiğin deli bu :D
Zırrr --_--
guzel oynuyorsa sorun yok ama boyle cook itici
Bu abartılı tabi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar