Doğum günüm yaklaşıyor ve ben nasıl story atacağımı bilmiyorum, ciddi anlam da umursayan insan yok varsa bi kaç uzaktan annem yasında ki ablalarım umursar
25 Aralık gece 00:00 da bi story atmak istiyorum çok üzgün de olmasını istemiyorum çok mutlu da arasını bulamıyorum instagram için nasıl birşey atabilirim bir söz falan?
25 Aralık gece 00:00 da bi story atmak istiyorum çok üzgün de olmasını istemiyorum çok mutlu da arasını bulamıyorum instagram için nasıl birşey atabilirim bir söz falan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Şşş sakin olun bugün benim doğum günüm
(Klasik oldu biraz ama genelde böyle yazarlar )
Evet çok klasik ve çok mutlu hiç tarzım değil 😂
Böyle üzgün ama mutlu birşey istiyorum ama bulamıyorum 😅
Şu story muhebbetinin ne olduğunu da öğrenemedim gitti.
Bildiğimiz hikaye işte 😅
benim de kutlayanım yok ama kimsenin de story den görüp de kutlamasını istemem. Gerçekten değer veren kutlar zaten gerek yok böyle şeylere
Gerçekten değer verenimiz olmadığı için bende böyle birşey yapmayı düşünüyorum işte napalım 🤷🏻♀️ görüp de yazan olunca değerli hissediyorsun az da olsa 🙂
‘Annem yaşindaki ablalarim’ 😬😬
Hahaha napalim annemiz de genç 😄 onlar bana bir abla 🤷🏻♀️
fotoğraflarınızi kolaj yap
Fotoğraf paylaşan bi insan değilim sadece anlamlı bir söz tarzı arıyorum
iyi ki hayatimdasin iyi ko doğdun gibi şeyler yazsan yeterli olur bence
Olay benim doğum günüm yalnış anladin sanırsam 🤦🏻♀️
evet yanlış anlamışım pardon ajwiscwoscwpsvdkeb
Hahaha 😅
😅😅
Ben de aynı şeyden muzdaribim.
Sizi bilemiyorum ama bi cevap lazım 😕
Umarım bulursun cevabı
Umarım 🙂
Ben kutlayayım Doğum gününüzü onu story atın ☺️
Ne zamann 😊
26 Aralık
Kutlarım zamanı gelince 😊
Haha teşekkürler
Şimdi etme ☺️😅
Atma
Bu da bi fikir ama kendimi bi nebze değerli hissetmek istiyorum 🤷🏻♀️
Yakın arkadaşlar hatırlar
Öyle bir insan olmadığı için? Tanımadığım insandan bile bir söz le mutlu olabilirim
Tamam ben kutlıcam seni