Büyüdükçe hayat boka sarıyor. Sizce de öyle değil mi?

Herşey dert olmaya başlıyor. Sorumluluklar artıyor. İstediklerin olmamaya başlıyor. Haksizmiyim?
Büyüdükçe hayat boka sarıyor. Sizce de öyle değil mi?
Cevapla