Arkadaşlar hukuk tan mahkeme den anlayan bakabilir mi?

Merhaba arkadaşlar benim asliye ceza mahkemesinde bir yıldan fazladır devam eden bir davam vardı 15 gün önce duruşma oldu bende dedim kesin beraat verir çünkü delil yok birsey yok iftira atmış biri bana ama işte 15 gün önce duruşma oldu gerekçeli karar verildi demiş bu mahkemenin konusu bizimle ilgili değil onun için dosyayı ağır ceza mahkemesine gönderecez ama işte anlamadığım delil yok birsey yok neden dosya ağır ceza ya gönderildi birde neden ilk başta gönderilmedi ki 1 yıldan fazladır orda devam ediyor yeni diyorlar bizim mahkeme ye Bağlı değil bu suç yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürlerle şimdiden?
Arkadaşlar hukuk tan mahkeme den anlayan bakabilir mi?
Cevapla