Kalabalıktan ve insanlardan nefret ediyorum ya. Ama ona rağmen okula gitmek zorundayım. Cok sacma degil mi?

Su an virüs yüzünden girmiyorum da virüs bitsin yine gireceğim insanların içine. Okula gittiğim zaman hep lanet ediyordum zaten.
Kalabalıktan ve insanlardan nefret ediyorum ya. Ama ona rağmen okula gitmek zorundayım. Cok sacma degil mi?
Cevapla