Bana güven derken herkes. Eş değer zamanda sürekli birileri de güveninin ne derece kirildigindan yediği kazıklardan bahsedip duruyor.
Bana güven diyen insanların çoğu ona güvendiğime pişman etti beni. Pek bir yapmacık ve ucuz görünüyor gözümde bu güven verinci (!) Cümle...
Biraz zor anlıyorum sanırım yediğim kazıklara rağmen yine şanş veriyorum insanlarada sonuç hep aynı..
Eh , artık bende bıraktım o işleri hadiiilennn diye haykiriyorum içimden.
Evet , soruma geçiyorum artık. Güvenir misiniz insanlara? Yoksa sizde benim gibi güveni çokca kirilmişlardan mısınız?
Bana güven diyen insanların çoğu ona güvendiğime pişman etti beni. Pek bir yapmacık ve ucuz görünüyor gözümde bu güven verinci (!) Cümle...
Biraz zor anlıyorum sanırım yediğim kazıklara rağmen yine şanş veriyorum insanlarada sonuç hep aynı..
Eh , artık bende bıraktım o işleri hadiiilennn diye haykiriyorum içimden.
Evet , soruma geçiyorum artık. Güvenir misiniz insanlara? Yoksa sizde benim gibi güveni çokca kirilmişlardan mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
* Yazım hatalarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar