Birisi size ; " Bana güvenebilirsin. " dediğinde ne kadar inandırıcı geliyor?

Bana güven derken herkes. Eş değer zamanda sürekli birileri de güveninin ne derece kirildigindan yediği kazıklardan bahsedip duruyor.

Bana güven diyen insanların çoğu ona güvendiğime pişman etti beni. Pek bir yapmacık ve ucuz görünüyor gözümde bu güven verinci (!) Cümle...

Biraz zor anlıyorum sanırım yediğim kazıklara rağmen yine şanş veriyorum insanlarada sonuç hep aynı..
Eh , artık bende bıraktım o işleri hadiiilennn diye haykiriyorum içimden.

Evet , soruma geçiyorum artık. Güvenir misiniz insanlara? Yoksa sizde benim gibi güveni çokca kirilmişlardan mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
* Yazım hatalarım
Birisi size ; " Bana güvenebilirsin. " dediğinde ne kadar inandırıcı geliyor?
Cevapla