Içime ata ata kafayı yiyecegim galiba?

Herkesin hayatı zor tabi.. Ama bu yaşadıklarım artık kafayı yedirecek bana :) ailem doğdum günden beri hep kavga annem zavallım kimsesiz su hayata yoklulk dert için gelmiş babası kaybetmiş kardeşlerini ve çocuğunu kaybetmiş her derdi gormus babam da aslında zavallı iyi biri özünde ama huyu aynı annesi ve ailesi gibi çok huysuz akilsizlar yani onlarla yaşamak cidden delirtici. Babam anneme adam akıllı sevgi göstermemiş hiç sahip çıkmamış hep küfür kötü söz ne bir yere götürür ne ailesine saygı duyar hep annemi eksik bırakır herşeyden evde ne olsa ailesine anlatır sabaha kadar susmaz annemle kavga eder hemde hergun anneme hakarette bulunur babam herkese kendini acindirir ama hep o suçlu. Yani beraberolmadiklari hergun kavga.. kavgaları genellikle budur anneme hiç sevgi vermeyip böyle şeyler bekler ve annemle kavga eder sabaha kadar susmaz bizede olay yansır bizide seviyor diyim sonuçta hangi baba çocuğunu sevmez ama annemle kavga edince bizi aylarca bırakan biri sorumluluğumuzu almayan biri bizimde burnumuzdan getiren biri ne bakal bildirme manav ne fatura herşeyi annem halleder en son yine annem hastaneye markete felan gitti 3 saat gelmedi die bana imali imali bu saate kadar market mı olur (babamı tanıyorum yani ne ima ettiğini) dedi cinlerim tepeme geldi bağırdım cagirdim ona oda bana sonra bana or*sp* dedi bende dayanamadım üstüne yürüdüm kaldıramazdım o lafı ve o bana vurdu ben ona birbirimize girdik keşke ölseydinn or*sp* felan her lafı duydum :) sonra annem geldi babamı evden kovdu ve giderken hiç pişman deildi söylene soylene gitti erkek kardeşime sarilmadi bile sonuçta onla bir problemi yoktu ben gidiom oğlum diyip gitmiş hiç kardeşimi bile umursamamış yüzünde bir üzüntü bir pişmanlık yokmuş.. yani oğluna insan sarılır uuzlme oğlum felan der ne bilim şu an evden attik annem bosnack böyle herseyde kavga çıkaran sorumsuz ailesine küfür hakaret şiddet uygulayan sevgi saygı vermeyen birinin hayatımızda istemiyoruz ama hep içimde acı oluyor ya ölürsek die ama bizi umursamayan bir adam? Icimi dökmek istedim sizin düşünceleriniz nedir? Herkes takma o babamı diyor ama icim çiz edior ona saygısızlık ettim ama artık sabrımı taşırmıştı anneme bu şekilde davranamazdı ve hergünü burnumuzdan getiremezdi belki bana hakkını haram ediyordur bilemem ama rabbim bunun hesabını bana sorar mi? artık ona sabrımız kalmamıştı..
Içime ata ata kafayı yiyecegim galiba?
Cevapla