İnanır mısın bununuc katı sadece dini olarak Medeni ve kendi insanlığı dahilinde olan kendine şiar edindiği güzel davranışları bundan hariç İnsan olan zaten insan gibi davrnair İnsan kendine nasıl davranılmasını isterse öyle davranmalı gerisi yalan Ha okumak istersen bak Kocanın eşine karşı görevleri
😂😅🤣😀 vur dedik öldürmüssun bizleri kirdin bak kalbimizi şimdi o kadar mı kötüyuz ya ne güzel işte sizi anne yapıyoruz bizler olmasa anne de olamayacaksınız bu bile geçerli bir sebep bizleri sevmenize. Bizlere kızıyorsunuz ama çocuklarınız olduğunda da iyikide yapmışım diyorsunuz o kadar da kötü değiliz
Valla güzel yazmışsın normalde yorum yazanların altındakilere yorum yazma alışkanlığım yok ama dikkatimi çekti. Birde bizi çok yerden yere vurmussun kırıldım birazcık dedim bu kadar mı kötüyuz hadi diğer şeylere kızıyorsunuz sizi anne yapıyoruz oradan bari düşünüp birazcık insanfli olabilirsin. Bilmem bence gayet güzel yapıyoruz kadınlarımızı mutlu ediyoruz hemde anne yapıyoruz