Telefonda konuşmak istemediğimi arayanlara nasıl söyleyebilirim?

Telefonda konuşmak istemediğimi arayanlara nasıl söyleyebilirim?
Hayatta en sevmediğim birkaç şeyden biri telefonda konuşmak. Hele önemli bir şey için de aranmıyorsam çileden çıkıyorum ama konuşuyorum tabii mecbur. Mesaj varken neden ararlar anlamıyorum. Nasıl kurtuluruz bu çileden sizce?
Telefonda konuşmak istemediğimi arayanlara nasıl söyleyebilirim?
Cevapla