Hakkıyla olmayacaksanız neden anne baba oluyorsunuz?

psikopat sorunlu bi babayla büyüdüm, bizi dedem büyüttü. annemi falan siddeti anlatmıyorum. dedemden annemi kıskandırdı o kadar... lisedeyken motoruyla arkamdan düdük çalıp arkama bakacakmiyim diye denerdi. pencereden bakınca gelip biriyle bakısiyormuyum diye kontrol ederdi. gerçi hala öyle sadece yaşım büyüdü... çalıştırmaz. hiç bir yere profil koydurmaz. bi kere Facebook açtım yüzüme tükürüp dövmüştü, sonra ayağını öptürmüştü. evden çıkmadığım zaman ve para istemeyince iyi biri... ben hiç ailecek bi yere gitmedim, yemek yemedim, ben normal aile nedir tam olarak bilmiyorum. biri ailecek foto cekinirse içim gider. babaniz iyiyse kıymetini bilin.
Hakkıyla olmayacaksanız neden anne baba oluyorsunuz?
Cevapla