Güncellemeler
+1 yıl
Apartmanın nesi kötü onu anlayamadm?

Apart komşuluk denen bişey yok adamın yan komşusu ölüyor 1 yıl sonra haberi oluyor
Müstakilde oturuyorum 10 numara
Cevap
5Cevap
Herşey kafama göre de o yüzden 😂 aşağısı Kasımpaşa , yukarısı Eminönü 😉🐱😂
aprtman nedir ya
tamamen ruhsal sorunlu olmamızın sebebi apartman
bildiğin kutup ayıları ile beraber yaşıyoruz herkes çok bencil! nasıl müsttakil daire alallım?
Valla bahçe içinde müstakil ev müthiş olurdu
Müstakil
Müstakil
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?