Bir insandan bahsederken " Eli yüzü düzgün insan" diye bahsedilmesinin anlamı nedir? yani güzel bir kız, yakışıklı bir erkek denmesinden farkı nedir?

insanlar başkalarına benden bahsederken veya yüzüme karşı düşüncelerini söylerken " eli yüzü düzgün insansın" ifadesini kullanıyorlar genelde. Bu ne demektir? iyi birşey midir yoksa çirkinsin diyemedikleri için onun kibarcası mıdır? bir insana niçin güzel veya yakışıklı denilmez de "li yüzü düzgün" denilir? güzel veya yakışıklıdan farkı nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
ben bir de daha çok "insan" kelimesine takılıyorum... yani insanlar beni sadece bir insan olarak mı görüyorlar...
yani karşı cins gözüyle bakılacak biri değilim demek mi oluyor? neden eli yüzü düzgün kız. ya da eli yüzü düzgün bayan denmiyor da eli yüzü düzgün insan deniyor olabilir.
Güncellemeler
+1 yıl
peki sizce biraz daha imaj kassam, insanlar benden bahsederken "güzel" deme ihtimalleri olur mu?
yoksa hiç kendimi zorlamayım mı? umut var mı güzel denilmesi için? yani bir erkek benim ayarımda birini isteyebilir mi? beni elde etmek için peşimden koşabilir mi?
Bir insandan bahsederken " Eli yüzü düzgün insan" diye bahsedilmesinin anlamı nedir? yani güzel bir kız, yakışıklı bir erkek denmesinden farkı nedir?
Cevapla