Agresif bir öğrencim var, ona nasıl yaklaşmalıyım?

Agresif bir öğrencim var, ona nasıl yaklaşmalıyım?
Çalıştığım okulda sorunlu bir öğrencim var. Çocuk çok agresif ders içinde agiza alinmicak küfürlerle konuşuyor oturmasi kalkmasi ders icinde bulunduğu hali tavri gercekten cok kötü. Cocuk aile danışmanligina gidiyor ve eger çocuğun Şu an önüne gecilmesse ortaokulda hicbir sekilde önünün alinamayacagini söylüyorlar. Okulda idareyle konustugumda çocuğu bir uyariyorlar iki uyariyorlar sonrasinda degismeyince hocm ne yapalim dovelimmi seklinde bi tavirla karsilasiyorum Ailesiyle konuştuğumda cocuk biraz düzeliyor sonra yine ayni sizce ne yapayım? Cidden bu çocuğu bu durumdan kurtarmak mumkunse kurtarmak istiyorum..

Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya eklekleyebilirsin.
Agresif bir öğrencim var, ona nasıl yaklaşmalıyım?
Cevapla