Telefonum çalındı, Kasko ödeme yapacak mı? Konuya girin?

Nokia lumia 520 kullanıyorum, Dun telefonum adana dogal park da çalındı ya biri koydugum yerden aldı ya da cebimden çekti aldı ama bir şekilde aldı, telefonun bende olmadıgını farkettikden sonra, telefonumu aradım biri açtı, adana itimat dolmuslarının son duragındayım telefonu itimat dolmusunda buldum gel al dedi, ordan oraya gitmesi imkansız. 1 saatten erken gidemez. 10 dk once elimdeydi telefon. Blörf yaptıgı çok belliydi gittim yinede herseye ramen bir sans diye. Gittim bulamadım. Bugun de savcılıga ifade verdim, ve çalan sahıs ya da sahıslardan şikayetci oldugumu beyan ettim. onu da oldugu gibi Media mark a goturdum telefonu aldıgım yer, verdim 1 hafta içinde size haber verilecektir dediler, Kasko bana telefon çalınırsa %75 ucret odıcegini söylemişti 2.5 ay oldu telefonu alalı. Bakıyorum forumlara telefonunu kim kaybettiyse hep bir bahane bulup odememısler parayı, hırsızın sizi darp etmesi mi ne gerekiyormus oyle seyler de yazıyor forumlarda. Bilginiz varsa bu konuda, yorum atarmısınız? Daha önce buna benzer olay yasayıp kaskodan telefon ucretının %70-75 ini alan oldu mu?
Aldım verebilirler
Telefonu da parayı da unut
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Telefonum çalındı, Kasko ödeme yapacak mı? Konuya girin?
Cevapla