Doktor, hemşire vs böyle evlilik düşünür müsünüz. Gece gündüz çalışıyorlar hayatların çoğu hastaneler de geçiyor ne kadar sevseniz de ya da o sizi sevse ne düşünürsünüz. Hani böyle karantisi olur mu? Sonuçta hastanede hep iç içe çalışıyorlar kadın erkek vs? Siz olsanız ne düşünürsünüz evlilik düşünür müsünüz.💝 💝 💝 💝 💝#nirhammm 🔴 🔴 🔴 🔴
Neden düşünmeyeyim ki. İnsanın kişiliği önemli. Kişiliği bozuksa eğer kadının kocası işe gittiğinde eve erkek alır. Veya erkek dışarda başka kadınlarla düşüp kalkabilir.
İstemem.. kazandıkları paralar onların olsun... Bi de çok asabiler özellikle doktorlar... geçen acile gittim bisikletle ufak bi kaza yapmisdim. acildeki asabi ve acemi doktor kız belki de 6. sinif neydi intorn muydu ismi her neyse çok saygısızca davrandı. meslek olarak da yaş olarak da para ve gelir olarak da kendisinden çok çok üstün olmama rağmen...
Hani sevgiye hiçbir şey engel değildi hani sevince kör oluyolardı hani sevince dinili dili ırkı işi önemli değildi yav bizimkiler lafta çok iyi icratta sıfır evlilik düşünürüm çokta güzel severim
Zor. Hatta yoğun bakım sekreteri ve gece mesaisinde çalışan kız okul arkadaşımla evlenemem. Millet baskı uyguluyor, ben salgın nedeniyle ona yakın duramıyorum. İlla mesafe şart!