Ahhhhh bu yurdum insanının naifliği yok mu hep bundan geliyor başımıza gelenler 🤦♂️😅 Yahu süper kahramanım madem Süperim o zaman Dünyayı değiştiririm Otomatik olarak da Kendi ülkem de düzelir :D
Ülkede ciddi anlamda bir adalet eksikliği var ve bu insanların canını sıkabiliyor. Adalet sistemi ülkemizde yeterince uygulanmıyor ya da yerine getirilemeye biliyor. Bu yüzden fenomen olsaydım ilk işim adalet sistemini düzeltmek olurdu.
Egitimle başlardım. En önemlisi egitimle. Sonra öğretmenlerin niteliğine bakardım, bir de atanamayanların. Hicbi boka yaramayan yıllardır kadroyu bos bos dolduran hocaları atardım. Onca atanamayan bilgili hocalar varken o hadsizlerin okullarin önünden geçmesi bile iğrenç. Okullar ve öğretmenler tamamsa şimdi gelelim zihniyete... Öncelikle sürekli cinsel konularda sanki Allahmis gibi (tovbestagfurullah) fetva veren, su gunahtir , bunu yapmak gunahtir diye kafasına göre konusan hocalarin medya ile iletisimini, insanlara ulasmasini engellerdim. Sonra da toptan kaldırırdım. Cinsellikten baska bir sey konusmayan asil sapıklar ahlaksizlastiriyor milleti. Durduk yere insanlarin aklina sokuyor igrenc varliklar. En igrenci " 3 yasindaki bir çocuğun ailesinin akrabalarinin yaninda külotla dolasmasi sakincalidir" ... Yani sözün bittiği yer. Kendisi 3 yasindaki bir cocuga halleniyor bunun kendi sapıklıgı degilde her insanda olan nefisle alakali bir sey oldugunu düşünüyor ve insanlara fetva veriyor. Yazık bu insan (!) ları dinleyenler var be... Sonra ekonomi.. Onu nasil duzeltcegimi pek bilmiyorum sanırım iscilere destek, üretim yerlerini arttırmak, disa bagimliligi azaltmaya çalışmak olabilir. Sonra da Ulke baskanina ulkenin milyar dolarlik bir saraya değil; NİTELIKLİ sanat, bilim, kültür, egitim merkezlerine; evsiz, aç, susuz insanları kaderine terk etmek yerine her eksiklerini karsiliksiz giderip ülkeye kazandırıp iş sahibi güçlü insanlar yapmaya ihtiyacı olduğunu dilim döndüğünce anlatırdım. Sarayın her odasını kendi icin degil bu tür aktivitelere ayırmasını belki yarısını hastane, diger yarısını da aşevi, sanat merkezi falan yapmasını irica ederdim... Gerisi gelir...
Değişim ve gelişime bu kadar kapalı, gelişmekten nefret eden, geri kalmayı amaç edinmiş ülkeye bütün süper kahramanları getirsen de hiç bir şey değişmez.
Bir süper kahraman geldi zaten, 100 yıl önce Cumhuriyet'i kurdu, medeni kanunu getirdi, hemen hemen bütün gelişmiş ülkelerden daha önce kadına seçme ve seçilme hakkı verdi...
Ama ne oldu? Kurtarılan insanların bir çoğu özellikle malesef kadınların bir çoğu bugün o süper kahramanı silmeye, unutturmaya çalışanlara oy veriyor her seçimde...
Halk kurtarılmak istemiyorsa hiç bir güç bu halkı ve ülkeyi kurtaramaz...
O yüzden süper kahraman olsaydım hak eden ülkeler için çalışırdım.
Bu siyasi partilerin teşkilatlarını kapatirdim 14 15 yaşlarında kitüm gençler doğruya doğru yanlışa yanlış demesini isterdim çünkü şu an hangi partiyi tutuyorsa ona göre cevap veriyor keşke kimse eğitim hayatını bitirmeden siyasi bir görüşe sahip olmasa sadece hep beraber doğru ya da yanlış diyebilsek malesef biz hemen çocuk doğar doğmaz bir takım forması giydirerek direk diğer görüşlerin ona ters olduğunu öğreterek büyüdük ve büyütüyoruz cocuklarimizi
Biraz antenlerle oynarim 😅😅 cok garip ya 😅🤣 sonra antenlere takılmayın bak. 7/24 devriye atıyorum maske takmayanlara ceza yazacağım derim. Beni kuş gibi vururlar bu kahramanlık işi bana göre değil. Antenli kahraman ne arkadaşim.. Batman gibi havalı bsi yok mu elinde.. gecelerin yargıcı olayım
Süper kahraman olsam ülkede beni bile eleştirirler bir çoğu bende yaparım ne var bunda diye çatıya çıkıp atlar uçacağım sanarak ve ölür. Gözünden ateş çıkararak mangal yemek yapan yeni nusretler çıkar milleti sömürür... Pelerinimin çakması yapılıp millete satılmaya başlar yine millet sömürülür zihniyetleri değiştirecek bir süper gücüm yoksa saol ben almayım ☺️
devlet işine karışmak dışında. tacizcileri psikopatları katiller hayvanlara işkence çektiren kendilerini havalı sanan kekoların icabına bakardım. yani ülke içinde ne kadar gereksiz insan varsa onları polise teslim ederdim. onun dışında sevdiklerime yardım ederdim.❤
İlk işim kadınları öldüren şerefsizleri kendi kanlarında boğdurmak olurdu. Kadınlar için güvenli şehirler yapardım... Kadınlar istedikleri saatte korkmadan dışarıda olabilsinler. Çocukları öldüren tecavüzü eden mahluklara önce kısas sonra idam ettirirdim.. Hayvanlara işkence yapanlara tecavüz edenleri de unutmadım onlara kısas ve sonrasında idam şart yani..
Bebekleri kurtarırdım anneleriyle birlikte zalimlerin elinden diğerleri için hiç bir bok yapmazdım
""DOĞU TÜRKİSTAN"" KALBİMDEKİ YARAMSIN ""SURİYE"" ÖLEN BEBEKLER HAKLARINIZ BİZE HARAM ""AFRİKADA AÇLIK ÇEKEN MELEKLER"" YÜZÜMÜZ SİZDEN KARA
Beni Affetme Allahım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
demokrosiyi kaldirirdim. Okuma yazma bilmeyenlere 1 sene sure taniyip ogrenmezlerse sinir disi ederdim. Herhangi bir sekilde kanitlanmis suclarda agir hirsizlik sucu da dahil kursuna dizdirirdim. iyi mi olur kotu mu olur bilmem fenayim.. Ordan oraya ziplayip kendimi yormam. kotuler korku iyilere dost bir kahraman.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Türklükle, Müslümanlikla alakasi olmayan CHP'nin ATATÜRK istismarciligini ve HDP'nin demokratik degil, terörist temsilcisi, Kürtlerin hakkini degil, bölücülük yaparak, TÜRK/KÜRT arasina soktugu bölücülügü yok ederdim.
Sigara ve alkol fiyatlarını düşürürüm sonra kendi elantriğimle bütün ülkeyi aydınlatır enerji masrafını sıfırlayıp senelik 70 milyar tl kara geciririm sonra gider kıl oldugum siyasetcileri ünlüleri kim varsa tokatlarım 😂
Kahraman olayim da antenler öyle dışarıda sallanmasin, millete alay konusu olmayalım 😂😂😂 Evde eskiden kalma bir teyyip vardı. Saçma sapan çalıp bozulup duruyor. Ilk işim onu çöpe atmak olurdu. Bi de teyyip dinlemeyi sevenleri...
Bugün siyasi anlamda her şeye ama herşeye karşı çıkan muhalefeti ve onu destekleyenleri, hükümeti devirmek için herkesle işbirliği yapabilecek alçakları geri alınmamak üzere vatandaşlıktan atardım.
Meclisi de ibadete acardim sarayi da sonra harem kurup keyfime bakardim bunlarla ugrasilmaz bunlara ibadethane ac yeter sonra ne yapiyolarsa yapsinlar 😀
Millet vekilleri mulk sahibi olamaz ogretmen maasindan fazla alamaz Bu sartlari kabul eden vatan severler ulkeyi yonetsin isterdim. Sevmeyen esnaflik yapsin.
Tüm yobazları, geri kafalı insanları ve ak partinin başındakileri belki ak partili olanlarıda sonsuz uykuya daldırırdım ülke bu sayede bir anda 2000 yıl ileri giderdi
Tayyipten tutda onun sülalesini AKP çatısı altındaki boşları toplar yok ederdim ülke rahatlardı haa digerleri de sevinemez onlara bir ayar çekerdim yani
Saniyede 200 bin kilometre hızla bile gitsen bilmem kaç yılda. marsa varılıyor. Senin bu süper kahraman olma durumu mümkün bile değil, biraz yavaş uç. Ayrıca marsda zaten havasız kalınacak bir fikri gerçekleştirmeye çalışırken, dünyada kaldır götür ıssız bir adaya koy, daha kolay olur senin icin
antenli kahramanmı, ilk değiştireceğim şey kostümüm olurdu, sonra ermenilerin içinden geçerdim herhalde, sonra pkk yı temizlerdim, zamanlada diğer hak eden devletlere bazı dersler verirdim ah nerde o günler keşke Hulka dönüşsem
Süper kahraman olsaydım hayin, hin, yüzüne başka arkandan başka konuşan karaktersiz insanları başkalarına zarar veren insanları bu dünyadan toplar marsa götürürdüm orda beraber yaşasınlar. 😅😅😅