Deprem olacağinı önceden hissediyorum. Sizce bu bir yetenek mi?

İstanbul'da olmadan once hissettim 23 dakika once hissetmistim
Deprem olacağinı önceden hissediyorum. Sizce bu bir yetenek mi?
Cevapla