Dilimizin Osmanlica olarak kalmasini ister miydiniz?

Osmanlica malum kaldirildi ve yerine turkce geldi. Sizce Osmanlica olarak kalsa miydi yoksa boyle daha mi iyi. osmanlica olarak kalsaydi sanki daha cok konusan ulkeler olurdu gbime geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrica milliyetcilik duygulari agir basarak cevap vermeyin lutfen. Objektif yaklasin soruma
Dilimizin Osmanlica olarak kalmasini ister miydiniz?
Cevapla