Eşlerin kavga sonrası eşini evden kovması hakkında görüşleriniz neler?

Eşlerin kavga sonrası eşini evden kovması hakkında görüşleriniz neler?
Biraz önce bir bayan arkadaş sorusunda sormuş.
Eşinin kavga sonrası 4 aylık bebeği ile kendisini evden kovduğunu belirtmiş. Bu yüzden sorayım dedim.
Eşlerin kavga sonrası diğerini evden kovmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Eşlerin kavga sonrası eşini evden kovması hakkında görüşleriniz neler?
Cevapla