Bugün benim doğum günüm ve hiç bir arkadasım dogum gunumu kutlamadı?

arkadaslarımdan hiçbiri doğum günümü kutlamadı normal sartlarda her sene 4 ü tam gece yarısı kutlardı ararlardı mesaj atarlardı bu sefer onlar bıle kutlamadı oyle az arkadası ufak cevresı olan bırıde değilim ama 21. yasım garıp geldı
Bugün benim doğum günüm ve hiç bir arkadasım dogum gunumu kutlamadı?
Cevapla