Arabada klima açanlardan mısınız? Cam açanlardan mı?

Arabada klima açanlardan mısınız? Cam açanlardan mı?
Klima ile aram hiç iyi değil 😂
Cam açan taraftayım 😁
Arabada klima açanlardan mısınız? Cam açanlardan mı?
Cevapla