Boşanma sürecinde kürtaj sorunu konusunda bir çözüm var mı?

Eşimin metresi olduğunu öğrendim. Boşanmak istiyorum davayı açtım ama hamileyim ve sorduğum tüm hastahaneler ve klinikler eş imzası istiyor. Eşim imza vermiyor. Bu konuda ne yapabilirim bilmiyorum. Dava açıldıktan sonra hala imza istenmesi saçma değil mi? Avukatım yapılacak bir şey yok diyor. Başka bir avukata mı gitmeliyim? Bilmiyorum
Boşanma sürecinde kürtaj sorunu konusunda bir çözüm var mı?
Cevapla