Tanımadığı bir insan hakkında yargısız infaz yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tanımadığı bir insan hakkında yargısız infaz yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Benim en nefret ettiğim şeydir, bir insan hakkında bir yargı veya bir sonuca gideceksen eğer, onu karşına alıp konuşacaksın, dinleyeceksin, sen kararını vermeye niyetli olsan bile o insanın sana karşı konuşmasına izin vereceksin. Eğer bunu yapamıyorsan ya korkasındır, ya da egolarına göre yaşamayı seviyorsundur, ya da insanlara değer vermiyorsundur. Duyduğunuz şeylere değil, gördüğünüz şeylere inanın bir dahakine zahmet olacak ama.

SiᖻᗩᕼSᗩnᑢᗩᖽᐸ

11 Eylül Cuma Saat 14.48
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Teşekkürler 🤗❤️💗
Tanımadığı bir insan hakkında yargısız infaz yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla