acınacak haldeyim engelliyim yarım insana kim bakar bu gözlere bak beni gören korkuyor bazen diyorum keşke dünyaya gelseydim ben fazlayım hayatta bir gün olsun mutlu olamadım olmayacağım da
Gözlerimden dolayı kimse bakmıyor bana evde mi kaldım sizce?
Bitanem cidden kendini çirkin mi sanıyorsun hem yarım falan da değil sin gayet düzgün sun ameliyat var ilerde olursun düzelirsin inşallah ♥️ Allah böyle yaratmış karşı gelmek olmaz bence gayet de şirin tatlı bir kadın sın 🤗😇 veee insanların ne dediğini umursama kim ne diyor sa desin bir insanın yüzüne değil kalbine aşık olunur♥️ Allah kalbine göre versin 🌸
Gayet güzelsin niye öyle düşünüyorsun ki? bir ameliyat olucaksın bitti gitti Yok dünyaya gelmeseydim, yok fazlayım falan deme öyle. sanki bir suçun varmiş gibi