Gözlerimden dolayı kimse bakmıyor bana evde mi kaldım sizce?

acınacak haldeyim engelliyim yarım insana kim bakar bu gözlere bak beni gören korkuyor bazen diyorum keşke dünyaya gelseydim ben fazlayım hayatta bir gün olsun mutlu olamadım olmayacağım da
Gözlerimden dolayı kimse bakmıyor bana evde mi kaldım sizce?
Gözlerimden dolayı kimse bakmıyor bana evde mi kaldım sizce?
Cevapla