Hak etmeyene verilen kıymet mi? Boşa geçirdiğiniz zaman mı? Sizin insanlar hakkında şu hayatta yaptığınız en büyük israf neydi? 


Zaman. Gücüm olsa da zamanımı çok daha dolu şekilde geçirebilsem. Hayattan istediğim tek şey güçtü. Artık yavaştan geçmiş zaman kipi kullanmalıyım bu konuda.
yaşamak. evt bu benim fikrim çok boş bişe. ama onun dışında boş zamanlar en büyük israf bence. daha 1 dk bile yaşicamızın garantisi yokken zamanımızı bitmicekmiş gibi boş kullanıyoruz
Yapılan her hata, insani olarak kaybedilen her mücadele, kırılan her kalp ve boşa harcanan her damla sevgi israftır.
EİG için teşekkür ederim.
Cevap
16Cevap
Her şeyin yeri doldurulabilir ama Zamanın doldurulamaz. o yüzden en büyük israf zamandır.
En büyük israf bence
insanın kendisine yaptığı haksızlık..
ama herkes buna devam ediyor maalesef.
Evet abi ama başkaları için de kendimizi çok israf edip, kendimizden ödün veriyoruz. Zaten o zaman da kendimize haksızlık etmiş oluyoruz.

Birde zaman..
Boşa geçirdiğin Zaman da, hak etmeyene verilen gereksiz değerde aynı dir. Çünkü ikiside zamanın boşa harcadıginin 1 göstergesi dir.
Herkese gösterilen sevgi, güven, merhamet çok israf ediliyor.
ederinden fazla değer soytarıyı kral eder. yeterli bence
Ben 31 yaşındayım bu yaşıma kadar boş yaşadım gençliğim boşa geçti heba oldu ömrüm israf oldu
En değerli şey zaman olduğu için zamanı boşa harcamak diyorum
Flort sevgili ve dugun Nisan gibi asamalarda harcanan paraciklar
Yalnız geçen hergün ve ömür...
Kendi adıma zamanı boş şeylerle geçirmek
Hiç bir iyilik, kıymet bilmek israf değildir
iyi niyyeti, zamanl israf etmek en büyük israfdır
Sevgi zaman para ömür
Boşa çektiğim kürekler
Zaman israfı.
Boş, beleş yazanlar.
Suyun israf edilmesi
Zaman...
Zaman
Zaman bence...
Zaman-iyi niyet ve para
israf ettim
Zaman israfi
Yemeği çöpe atmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?