Gazla freni karıştırmak çok gülünç değil mi?

Zaten maksimum üç tane pedal oluyor. Otomatik olsa iki pedal. Nasıl karıştırabiliyorlar, aklım almıyor kdmsksksksksksksskkw
Güncellemeler
+1 yıl
Haber gördüm de kadın Bim e girmiş
Güncellemeler
+1 yıl
Stres desen, giden arabada bile iki pedalı stresten ayırt edemiyorsan yaşama zaten
Gazla freni karıştırmak çok gülünç değil mi?
Cevapla