Namaz kılarken arkamda biri varmış gibi bir his oluyor?

Selam arkadaşlar namaza yeni başladım ve namaz kılarken içimde hep bir korku oluyor arkamda biri varmış gibi vs hissediyorum kendimi çok zor tutuyorum namazın ortasında bırakmamak için gerçekten çok ürkütücü oluyor aynı şey bazen abdest alırken bile oluyor nedenini bilen var mı geçen senelerde falan da başlamıştım o zamanlar genelde babaannemle kılardık hiç böyle birşey olmazdı ama şu an genelde hep yanımda babaannem olmuyor ama bu korkuyu yenemiyorum sebebini bilen var mı 😞
Namaz kılarken arkamda biri varmış gibi bir his oluyor?
Cevapla