Abimle hiçbir samimiyetim yok onunla nasıl iletişim kurabilirim?

Abimle hiçbir samimiyetim yok onunla nasıl iletişim kurabilirim?
Bizim bu problemimiz küçüklüğümden beri devam ediyor. Aramizda 10 yaş fark var erken evlendigi icin aramizda pek samimiyet olamadı aslinda bekarkende ona dair hatırladığım tek sey herseyi elestirmesi ve rencide ederek konuşmasıydı büyüdüğümde hicbir sey degismedi fiziksel siddetini cok basit sebeplerden ötürü gördüm psikolojik acıdan bahsetmiyorum bile surekli bagirarak konuşması karsi tarafi bir birey olarak gormemesi. Bu konuyu annemle konuşmak istedim ama annem onu sevmediğimi ölse mutlu olacagimi soyledi, ben abimle iletişim kurmak icin samimi olsam o hep uzak durdu annem surekli karısından kaynaklandigini söyledi ancak bunun akli yok mu ya da bizim neden bir fotoğrafımız yok oturup iki cift laf edemiyoruz neden eleştirmeye gelince abilik yapiyor ama destek olacagi zaman ortalikta yok? Neden surekli ofkeli? Bu kisinin ofke kontrolu yok en ufak seyde rayindan cikiyor. Biz Disarda bir kere olsun vakit gecirmedik bisi olduğunda o oyle seyleri sevmez diyerek kestirip atiyor yengemlede yakin olmaya calistim ama o da soguk. abim aileme maddi yardimda bulundugu icin annemin bole yaptigini dusunuyorum ama baska kardesim yok ama bole yapinca uzak durunca ben kotu oluyorum yakinlik gostersem adim atmak yok asla isleri gucleri beni kötülemek sizce ne yapayim biraz uzun oldu ama beni anlayan olacagini umuyorum.
Abimle hiçbir samimiyetim yok onunla nasıl iletişim kurabilirim?
Cevapla